8
جعفر خانی شبلو؛

“سرمایه گذاری”، تنها راه توسعه پایدار تبریز

  • کد خبر : 20503
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
“سرمایه گذاری”، تنها راه توسعه پایدار تبریز
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز، سرمایه گذاری بخش خصوصی را تنها راه تحقق درآمدهای پایدار برای شهر و توسعه جهشی تبریز دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جعفر خانی شبلو با تاکید بر این که درآمدهای تعریف شده و دائمی شهرداری به دلیل محدودیت منابع و موانع موجود بر سر راه تحقق آن‌ها، به هیچ عنوان کفاف نیازها و مطالبات متنوع و متعدد شهر و شهروندان را نمی‌دهد، برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های مدیریت شهری را مهم ترین و موثرترین روش برای تسریع روند توسعه تبریز برشمرد.

وی افزود: جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی راهکار عملی و مناسبی برای ایجاد و تحقق درآمدهای پایدار در مدیریت شهری به شمار می‌شود و مدیریت شهری تبریز در دوره‌های قبلی تجربه موفقی در این بخش داشته است.

خانی با تاکید بر این که باید بسترها و زمینه‌های تحقق سرمایه‌گذاری از طریق شورای شهر فراهم شود، گفت: بهره‌گیری از افراد متخصص، اعمال سیاست‌های راهبردی در حوزه تقویت زیرساخت‌های اقتصاد شهری، ارایه تسهیلات و مشوق های سرمایه گذاری و شفاف‌سازی قوانین و مقررات خواهد توانست زمینه را برای ترغیب سرمایه‌گذاران فراهم نماید.

وی در عین حال تلاش برای ترغیب و ورود سرمایه‌گذاران بومی و منطقه‌ای و کشاندن پای آذربایجانی های صاحب سرمایه در طرح ها و پروژه‌های عمرانی، خدماتی، خدماتی و توسعه محور را گام اول مدیریت شهری در این بخش دانست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20503

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.