6
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

هیچ نگرانی در خصوص برگزاری انتخابات در آذربایجان شرقی نداریم

  • کد خبر : 20562
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳
هیچ نگرانی در خصوص برگزاری انتخابات در آذربایجان شرقی نداریم
رئیس کمیته مالی و پشتیبانی ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: با توجه به تجربه و توانمندی مجریان انتخابات، هیچ گونه نگرانی درخصوص برگزاری انتخابات در استان نداریم و ستاد انتخابات استان نیز برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات آمادگی کامل دارد.

به گزارش تبریزمن به نقل از ایسنا، حمیدرضا قاسم ‌زاده در جلسه ستاد انتخابات استان که به منظور آخرین هماهنگی‌ها برای تامین شرایط اجرای انتخابات ۲۸ خرداد در استان تشکیل شد، با بیان این‌که این ستاد، نقش پشتیبانی دارد، افزود: وظیفه اصلی اجرای انتخابات برعهده هیات‌های اجرایی و نظارت و اعضای شعب اخذ رای است و ستاد انتخابات نیز از هیچ اقدامی برای پشتیبانی از روند اجرای انتخابات دریغ نخواهد کرد.

وی اظهار کرد: مردم همیشه حضور خود را در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند و در انتخابات ۲۸ خرداد نیز با حضور گسترده و پرشور خود ثابت خواهند کرد که همچنان مدافع آرمان‌های انقلاب و امام هستند.

در این نشست که رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان، نماینده هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان و معاون دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در آن حضور داشتند، در خصوص نحوه تامین اقلام بهداشتی و تجهیزات مورد نیاز شعب اخذ رای، برگزاری انتخابات الکترونیکی در شهر تبریز و برخی از مسائل مالی و پشتیبانی انتخابات بحث و تبادل نظر شد.

بهروز مهدوی، فرماندار تبریز با بیان این‌که از مجموع ۸۲۱ شعبه اخذ رای در این شهرستان، ۷۰۰ شعبه در سطح شهر تبریز قرار دارد، گفت: انتخابات شورای شهر در تبریز به صورت تمام‌الکترونیکی برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، فرداد تیموری، رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات استان نیز در این خصوص گفت: دستگاه‌های احراز هویت و صندوق‌های الکترونیکی اخذ رای به ستاد انتخابات استان تحویل شده و به تدریج بین شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20562

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 79در انتظار بررسی : 69انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.