3
جعفر خانی شبلو:

اراده ای برای مبارزه با فساد در شهرداری وجود ندارد!

  • کد خبر : 20579
  • ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۶
اراده ای برای مبارزه با فساد در شهرداری وجود ندارد!
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تبریز با ابراز تاسف از رخنه مظاهر و بسترهای فساد در مدیریت شهری تبریز، برخورد با فساد را نیازمند تغییر رویه های مدیریتی در این مجموعه دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، جعفر خانی شبلو گفت: متاسفانه برخلاف ادعاهای بسیار و علیرغم شعارهای دهان‌پرکنی که مدیران شهری هر از گاهی پیرامون موضوع فسادستیزی سر می‌دهند، هیچ اراده‌ای برای مبارزه و ریشه‌کن کردن فساد در مجموعه شهرداری تبریز وجود ندارد و همچنان خبری از انسداد گلوگاه‌های فساد در این مجموعه نیست.

وی افزود: برخلاف تصور، مبارزه با فساد در شهرداری تبریز، البته اگر اراده و عزمی برای آن وجود داشته باشد، بسیار آسان است؛ اما متاسفانه موضوع مبارزه با فساد، تنها در مرحله شعار و نظریه‌پردازی‌های مدیران شهرداری متوقف و به ابزاری برای رفتارهای پوپولیستی تبدیل شده و اثری از اقدامات عملی و اجرایی در این مسیر نیست.

حقوقدان تبریز در ادامه، ملاک قرار دادن قانون و عمل به مر قانون را تنها راه مصون‌سازی سیستم مدیریتی شورا و شهرداری از فساد دانست و افزود: تنها راه مبارزه عملی و مسئولانه با فساد و بسترهای آن، بازگشت به قانون و حاکمیت آن بر تمام شئونات و ارکان تصمیم سازی، تصمیم‌گیری، اجرایی و نظارتی در مدیریت شهری است.

خانی در خاتمه ابراز امیدواری کرد؛ با تغییر رویه‌ها و شیوه‌های مدیریتی و نظارتی در دوره بعدی شورا و شهرداری، امید به تحقق آرمان مبارزه با فساد و سالم‌سازی محیط در بدنه شهرداری افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20579

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.