7
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز بیان کرد؛

ضرورت تبیین تشویق و امیدآفرینی برای انتخاباتی پر شور

  • کد خبر : 20677
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
ضرورت تبیین تشویق و امیدآفرینی برای انتخاباتی پر شور
فرمانده ناحیه امامت تبریز در نشست روشنگری و بصیرت‌افزایی در جمع کارکنان شرکت چرخشگر گفت: با انتخاب فرد اصلح و شایسته، نقش خود را در جهت پیشبرد اهداف عالی نظام، ایفا کنیم.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، حسین پوراسماعیل در این نشست، ضمن تبریک انتصاب آقای عمرانی به عنوان مدیرعامل شرکت چرخشگر، با اشاره به فرهنگ ایثار، شهادت و مدیریت جهادی افزود: تبیین مسائل انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا، از اهمیت ویژه‌ای در این دوره از انتخابات برخورداراست که برای ریختن بذر امیدآفرینی در بین آحاد مردم همت، تلاش و کار مضاعف را می‌طلبد.
وی ادامه داد: آنچه امروز برای ما و دنیا متصور است نقش حضور مردم در انتخابات است و نباید با خالی کردن صحنه انتخابات، دشمنان را شاد کنیم.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز، با بیان اینکه راه اصلاح کشور از مسیر انتخاب اصلح می پ‌گذرد گفت: سیاستمداران دنیا، دشمنان و بدخواهان نظام نگاه و ارزیابی می‌کنند جمهوری اسلامی ایران که اینقدر داعیه انسانیت – اسلامیت و دموکراسی دارد چه خواهد کرد؟ پس برای همگان امری واجب و لازم است که هم خودمان و هم دیگران را به حضور در انتخابات، تشویق و ترغیب کنیم.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل، رونق تولید و توسعه را در گرو مدیریت کارآمد و نظام‌مند دانست و گفت: همه امورات کشور در همه حوزه پ‌ها، به انتخاب اصلح و فردی توانمند بستگی دارد، اگر این انتخاب صحیح باشد، مطمئنا می‌تواند در هر حوزه‌ای رونق ایجاد کند.
وی در پایان گفت: حضور در صحنه در هر برهه‌ای، ضروری و تکلیف است، گاهی با حضور در میدان جنگ، گاهی با حضور در راهپیمایی‌ها و گاهی هم با حضور در صحنه انتخابات، که همه اینها برای حمایت از نظام، ضروری است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20677

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.