8

افزایش ۲۵درصدی مستمری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر

  • کد خبر : 20886
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
افزایش ۲۵درصدی مستمری‌های صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی از افزایش ۲۵ درصدی مستمری‌های سه‌گانه صندوق در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد نظری روز گذشته با حضور در منزل یکی از اهالی روستای تازه کند سرند بخش خواجه شهرستان هریس ضمن گفت‌وگوی صمیمی با بزرگان محلی، حکم مستمری بازنشستگی زن و شوهری که همزمان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر نام‌نویسی کرده و پس از ۱۵ سال بیمه‌پردازی امسال به بازنشستگی نایل شده بودند را اعطا کرد.
وی با اعلام اینکه برابر ابلاغ مدیرعامل صندوق، میزان مبلغ دریافتی مستمری‌بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر امسال با ۲۵ درصد افزایش همراه خواهد بود؛ یادآور شد: ما به‌التفاوت ماه‌های فروردین و اردیبهشت ناشی از این افزایش ۲۵ درصدی در میزان مستمری‌ها، هفته آینده همزمان با مستمری خردادماه به حساب اعلامی خانوارها واریز خواهد شد.
نظری تصریح کرد؛ تاکنون تعداد ۲۱۹۵۱ خانوار از میان بالغ بر ۲۲۷ هزار روستانشین، عشایر، ساکنین شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت عضو صندوق در استان از انواع مستمری‌های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و فوت برخوردار شده‌اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=20886

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.