2

محدودیتی برای نام‌نویسی مشمولین در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان نیست

  • کد خبر : 21001
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
محدودیتی برای نام‌نویسی مشمولین در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان نیست
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر آذربایجان‌شرقی گفت: هیچ محدودیتی برای نام‌نویسی مردان و زنان 18 تا 50 ساله در صندوق بیمه اجتماعی روستاییان وجود ندارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد نظری در دیدار با ولی زاده؛ بخشدار خواجه شهرستان هریس به تشریح عملکرد صندوق و خدمات ارائه شده به افراد تحت پوشش از میان روستائیان، عشایر، قالیبافان و ساکنین شهر زیر ۲۰ هزار نفر جمیعت خواجه پرداخت.
وی یادآور شد: محدودیتی برای نام‌نویسی مردان و زنان ۱۸ تا ۵۰ ساله در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر وجود نداشته و اعضای آن از خدمات بازنشستگی، ازکارافتادگی کلی و فوت بهره‌مند می‌شوند.
در این دیدار، یعقوب ولی‌زاده بخشدار خواجه نیز با تأکید بر پیگیری مطالبات عموم اهالی و بیمه‌شدگان، خواستار ارائه تسهیلات خرید خدمت سربازی و تغییر در شرایط بازنشستگی بانوان عضو صندوق شد.
در پایان این دیدار از خدمات آقای علی نوری؛ کارگزار فعال صندوق در بخش خواجه که موفق به کسب رتبه برتر در سال ۹۹ با پوشش بیش از ۷۰۰۰ نفر بیمه شده اصلی از اهالی منطقه شده است، با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

محمد نظری همچنین با حضور در مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها مستقر در شهر خواجه و آشنایی با فعالیت‌های خداپسندانه این مؤسسه که نسبت به تأمین هزینه و پرداخت حق بیمه تنی چند از اهالی نیازمند منطقه و عضویت آنها در صندوق اقدام کرده‌اند، خواستار الگوسازی و اقدام مشابه خیرین استان در زمینه‌سازی برای تحت تحت پوشش درآوردن افراد با تمکن مالی پایین در صندوق بیمه اجتماعی و حفظ کرامت این دسته از هموطنان در آتیه بویژه دوران بازنشستگی آنان شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21001

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.