9
یادداشت/

تبریز معلول، میراث شورای پنجم برای مردم تبریز

  • کد خبر : 21252
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
تبریز معلول، میراث شورای پنجم برای مردم تبریز
شورای پنجم چه عملکرد قابل قبولی در چهار سال گذشته داشته که برخی اعضای آن مجدد سودای تصرف کرسی‌های این پارلمان شهری را دارند؟

تبریزمن – حمید شاهوردی: اگر از پروژه‌های تبریز قبل از شروع دوره شورای پنجم تصویری تهیه می‌شد و حال که فعالیت‌شان چند ماه دیگر به اتمام خواهد رسید نیز تصویری تهیه کنیم، خواهیم دید هیچ اتفاقی در این پروژه‌ها نیفتاده و حتی پروژه‌ها تخریب نیز شده‌اند.
به گفته کارشناسان، شوراها علی الخصوص شورای پنجم عملکرد قابل قبولی نداشته‌اند… این سوال در اکثر برنامه‌های نشست مناظرات کاندیداها مطرح می‌گردد و نمایندگان دفاع تو خالی و کاندیداهای جدید تایید می‌کنند
پروژه‌های میدان آذربایجان، مقبره‌الشعرا، پروژه‌های تجاری هشت بهشت، آیسان، آنها سنتز، فازهای جدید خطوط متروی تبریز که در گوشه گوشه شهر اسکلت‌های زنگ زده برافراشته که هرکدام نشان از عدم اهمیت برای شهردار و شورای پنجم تبریز دارد.
سوال مردم این است شورای پنجم چه عملکرد قابل قبولی در چهار سال گذشته داشته که برخی اعضای آن مجدد سودای تصرف کرسی‌های این پارلمان شهری را دارند؟
عدم تخصص و‌ عدم دلسوزی و بومی نبودن برخی اعضا باعث شده، پروژهای عمرانی و شهری تبریز زنده به گور شوند؟ شما بگویید تقصیر مردم چیست؟؟

✍️ حمید شاهوردی

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21252

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.