9

مدیریت‌ها در شهرداری تبریز، سفارشی و پولی است

  • کد خبر : 21262
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۹:۴۰
مدیریت‌ها در شهرداری تبریز، سفارشی و پولی است
یکی از مدیران‌میانی اسبق شهرداری تبریز گفت: مدیریت‌ها در شهرداری تبریز عمدتا سفارشی و پولی است و از شهردار غیرمستقل، نباید انتظار مدیریت بهتر از این داشت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، علی عدلی در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات و تخلفات عدیده‌ای که در سال‌های اخیر در نهاد شوراهای کشور اتفاق افتاده، اظهار داشت: اغلب این تخلفات، ریشه در عدم آگاهی اعضا از قوانین و سیستم شوراها و شهرداری‌ها دارند.
وی با بیان اینکه ۹۵ درصد پرسنل شهرداری از سوی ۵ درصد دیگر مورد ظلم واقع می‌شوند، افزود: در صورت راهیابی به شورای شهر تبریز، حامی این ۹۵ درصد خواهم بود. ۹۵ درصدی که علیرغم تلاش و فعالیت، حقوق و مزایای دریافتی‌شان به یک بیستم ۵ درصد باقی‌مانده هم نمی‌رسد.
وی با تاکید بر وجود مازاد نیروی چند هزار نفری در شهرداری تبریز، خاطرنشان کرد: نیروهای مازاد شهرداری برای داشتن بازدهی و بهره‌وری بهتر، نیازمند ساماندهی دقیق دارند.
این کارشناس ارشد مدیریت شهری، از مهندس میرطاهر موسوی به عنوان کاراترین شهردار چند دهه اخیر شهرداری تبریز نام برد و گفت: توسعه ۱۱ برابری مساحت مجموعه ائل‌گلی و احداث باغلارباغی از اقدامات ماندگار ایشان بود.
وی با اشاره به وعده وعیدهای متعدد کاندیداها در ایام تبلیغات انتخاباتی گفت: اغلب این وعده‌ها، شعاری‌ است و در چارچوب وظایف تعریف شده، شوراها نیستند، بنابراین امکان عملی شدن ندارند.
عدلی در ادامه سخنانش با اشاره به حجم بالای بافت حاشیه‌نشینی در تبریز گفت: با یک زلزله نسبتا بزرگ، حداقل یک پنجم جمعیت ساکن در بافت حاشیه‌نشین تبریز با خطرات جدی مواجه خواهند شد.
وی افزود: با تملک واحدهای غیررسمی و جایگزینی آنها با مجتمع‌های مسکونی، می‌توان بافت حاشیه‌نشین شهر را نوسازی و بازسازی کرد و فضای لازم برای ایجاد فضای سبز و مراکز فرهنگی و رفاهی فراهم نمود.
وی ایجاد اتاق دایمی فکر با هدف بهره‌مندی بیشتر از توان فکری و تجربی بازنشستگان شهرداری و تلاش برای ارتقای جایگاه مدیریتی بانوان در شهرداری تبریز را از اولویت‌های مهم خود در صورت راهیابی به شورای شهر عنوان کرد و اظهار داشت: حداقل باید مدیریت سه منطقه شهرداری تبریز به بانوان سپرده شود.
عدلی در خاتمه سخنانش با بیان اینکه مدیریت‌ها در شهرداری تبریز عمدتا سفارشی و پولی است، گفت: از شهردار غیرمستقل، نباید انتظار مدیریت بهتر از این شهر را داشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=21262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.