6
دستاوردی مهّم در قطب پژوهشی شرکت گاز آذربایجان شرقی؛

انتشار محتوای چندرسانه‌ای آموزشی اندازه‌گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی

  • کد خبر : 22002
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۰
انتشار محتوای چندرسانه‌ای آموزشی اندازه‌گیری و کنترل فشار و دما در تجهیزات گازرسانی
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرق از تدوین و انتشار محتوای چندرسانه‌ای آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما، به عنوان یکی از دستاوردی مهّم قطب پژوهشی طراحی و ساخت تجهیزات گازرسانی آذربایجان‌شرقی خبر داد.

ه گزارش آژانس خبری تبریزمن، توحیدی رهنمای با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: ترنسمیترها، ابزاری مهم است که امکان اندازه گیری کمیت های مختلف و تبدیل آن به سیگنال های استاندارد و قابل انتقال را فراهم می نماید.
وی افزود: با توجه به اهمیت کنترل فشار و دما در صنایع مختلف، به ویژه صنایع نفت، گاز و پتروشیمی کشور و تکنولوژی بالای بکار رفته در طراحی و ساخت ترنسمیترهای گازرسانی، این شرکت با همکاری دانشگاه تبریز در پژوهشی جامع به بررسی و شناخت تکنولوژی، طراحی و ساخت ترانسمیترهای فشار و دما اقدام نموده و براساس نتایج حاصل از این پروژه، محتوای چندرسانه‌ای جامع آموزشی ترنسمیترهای فشار و دما تدوین گردیده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان ادامه داد: این محتوا با دارا بودن اطلاعات بسیار جامع نظیر: انواع ترنسمیترهای دما و فشار و کاربردهای آن، بوردهای الکترونیکی، پروتکل‌های ارتباطی، استانداردها و تست‌های مربوطه، نمایشگر و کالیبراسیون و… به عنوان مرجعی آموزشی و علمی، قابلیت بکارگیری توسط متخصصین و کاربران صنایع مختلف را داراست.
وی خاطرنشان کرد: این محتوا در سامانه رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و با اخذ تاییدیه فنی ثبت نرم‌افزار از دفتر حقوقی سازمان فن آوری اطلاعات ایران، آماده انتشار می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22002

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.