5
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی؛

برگزاری نمایشگاه های تجاری برای معرفی توانمندی های داخلی ضروری است

  • کد خبر : 22046
  • ۰۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۴
برگزاری نمایشگاه های تجاری برای معرفی توانمندی های داخلی ضروری است
رئیس سازمان صنعت، معدن و صنعت آذربایجان شرقی با بیان اینکه در شرایط فعلی جامعه و با شیوع بیماری کرونا، تداوم فعالیت های بخش اقتصادی جامعه نیز باید تداوم داشته باشد، افزود: معرفی توانمندی های اخیر صنعتی استان و کشور، نیازمند برگزاری نمایشگاهی تخصصی در این حوزه بود.

به گزارش تبریزمن، حبیب امین زاده روز دوشنبه در هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته تبریز، اظهار کرد: از ظرفیت نمایشگاه ها در معرفی توانمندی های صنعتی استان با هدف تداوم تولید استفاده می شود.

وی اظهار کرد: آذربایجان شرقی به عنوان یکی از قطب های صنعت و متالوژی کشور محسوب می شود و به دلیل قدمتی که در صنعت ماشین سازی دارد و همچنین با توجه به طرح های توسعه ای سالهای اخیر ، برنامه ریزی در زمینه شناساندن بیش از پیش توانمندی های استان و کشور، در جهت تقویت مناسبات و ارتباطات صنعتگران از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

امین زاده با تأکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی و روند قابل قبول اجرای دستورالعمل های ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در نمایشگاه ، ادامه داد: این نمایشگاه یکی از تخصصی ترین و کاملترین نمایشگاههایی است که در سطح کشور برگزار می شود.

وی نمایشگاه تخصصی صنایع فولاد، معادن، فلزی، ریخته‌گری، متالوژی و تجهیزات وابسته وابسته تبریز را به عنوان یکی از موفق ترین نمایشگاه ها از نظر کثرت شرکت کنندگان و کیفیت برندهای شرکت کننده دانست.

 

به گزارش ایرنا، هجدهمین نمایشگاه بین المللی فولاد و صنایع وابسته با حضور ۱۵۰ شرکت داخلی از سراسر کشور و شرکت هایی در قالب نمایندگی از کشورهای خارجی برپا شده است.

تولیدکننده‌های داخلی از استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، اصفهان، خوزستان، زنجان، خراسان رضوی و اردبیل و همچنین شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، چین، آلمان، اتریش و هند به صورت نمایندگی محصولات خود را در زمینه‌های فولاد، متالوژی پودر، چدن و فلزات غیرآهنی شامل ریخته گری، عملیات حرارتی و آبکاری، خدمات صنعت متالوژی شامل مواد اولیه و کمک ذوب ها، قالب‌سازی و مدل سازی، خدمات آزمایشگاهی و تست ها، شکل دهی فلزات شامل نورد، آهنگری و جوشکاری، تراش‌کاری، برش‌کاری و پرس‌کاری، ماشین‌آلات و تجهیزات صنعتی وابسته شامل جرثقیل ها، ژنراتورها، موتورهای گازسوز، غبارگیرها، اتصالات و شیلنگ‌های فشار قوی به نمایش گذاشته اند.

همزمان با این نمایشگاه، پانزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات ، سیزدهمین نمایشگاه تخصصی ماشین ابزار، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق و نوزدهمین نمایشگاه لاستیک و پلاستیک تا ۹ تیرماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل نمایشگاه بین‌المللی تبریز برای بازدید متخصصان و علاقه مندان دایر است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22046

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.