7

بازدید دکتر‌متفکر آزاد از آزمون کنکور

  • کد خبر : 22145
  • ۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
بازدید دکتر‌متفکر آزاد از آزمون کنکور
دکتر روح‌الله متفکر آزاد؛ نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی دیروز از برگزاری کنکور سراسری در دانشگاه تبریز بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، دکتر متفکر آزاد بعد از این بازدید طی پستی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن قدردانی از تلاش‌های کادر اجرایی این آزمون، نوشت: بچه‌های عزیز کنکوری! شما هم خسته نباشید. با برگزاری آخرین گروه در روز شنبه پرونده کنکور امسال بسته خواهد شد و پیشنهاد می‌دهم که تا انجام دادن آزمون به آن فکر کنید و نه بعد از انجام.
وی با اشاره به اینکه گردش مالی موسسات کنکور و کلا این صنعت! در کشور در یکسال بیش از ۸۲ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: برای اینکه بزرگی این عدد برای عزیزان قابل درک باشد عرض می‌کنم که این گردش مالی از رقم هزینه‌کرد دولت در بخش آموزش و پرورش کشور بیشتر است. همین‌طور از رقم هزینه‌کرد در بخش دفاعی نیز بیشتر است و نیز با هزینه‌کرد در بخش بهداشت و درمان کشور تقریبا برابری می‌کند. من نمی‌گویم که علت تام اینکه کنکور جمع نمی‌شود این قضیه است ولی می‌گویم بی‌تاثیر نیست.
نماینده مردم تبریز در مجلس در ادامه با ذکر اینکه این گردش مالی معاف از مالیات بود!، افزود: خبر خوش اینکه در قدم اول، ما در مجلس معافیت مالیاتی این موسسات را در بودجه امسال حذف کردیم لذا زین پس برای این گردش مالی مالیات پرداخت خواهد شد.
متفکر آزاد در خاتمه نوشت: نکته بعدی که واقعیتی نه چندان شیرین است، این است که ۵۰ درصد شرکت‌کنندگان در کنکور در گروه علوم تجربی امتحان داده‌اند. چه بلایی بر سر اشتغال و کسب درآمد و نیز منزلت اجتماعی صاحبان مشاغل گوناگون در این کشور افتاده که همه می‌خواهند پزشک و دندانپزشک و داروساز شوند؟

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.