9

دیدار مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با فرماندار کلیبر

  • کد خبر : 22324
  • ۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
دیدار مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با فرماندار کلیبر
مدیر مخابرات منطقه آذربایجان شرقی با فرماندار شهرستان کلیبر دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه آذربایجان شرقی، مهندس یوسف شکوری در این دیدار با اشاره به افزایش بی‌رویه قیمت تجهیزات مخابراتی در سال‌های اخیر گفت: علیرغم افزایش بی‌رویه قیمت تجهیزات و هزینه‌های مخابرات، تعرفه سرویس‌های مخابراتی در ده ساله اخیر ثابت مانده و این موضوع توسعه شبکه مخابراتی کشور را با چالش جدی مواجه کرده است ولی با وجود تمامی مشکللات، شرکت مخابرات با تمامی توان و با استفاده بهینه از منابع محدود سعی در توسعه هدفمند و حفظ و پایداری سرویس‌های مشتریان دارد.
حاجی‌پور؛ فرماندار کلیبر نیز ضمن اعلام آمادگی همکاری با مجموعه شرکت مخابرات گفت: در راستای توسعه خدمات مخابراتی در سطح شهرستان کلیبر آماده همکاری و فراهم سازی زیر ساخت‌های اولیه از جمله احداث راه دسترسی و نیرو رسانی هستیم.
در این دیدار فرماندار شهرستان کلیبر از رویکرد شرکت مخابرات در توسعه ارتباطات تلفن سیار تشکر نمود و خواستار توسعه پوشش تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در نقاط روستایی برای تامین نیازهای آموزشی دانش‌آموزان، توسعه توریسم و همچنین توسعه شبکه تلفن ثابت شهر آبش‌احمد و افزایش پوشش همراه جاده کلیبر به جانانلو شد.
در این دیدار آقای محمدرضا شریفی طرزم به عنوان سرپرست جدید اداره مخابرات شهرستان کلیبر معرفی و از خدمات آقای محمدحسین هاشم‌پور تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22324

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.