9
توپ پُر گیتی موسوی از مسئولان؛

قوی‌ترین زن جهان اتمام‌حجت کرد!

  • کد خبر : 22420
  • ۲۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
قوی‌ترین زن جهان اتمام‌حجت کرد!
بانوی تبریزی و قوی‌ترین زن جهان در پیامی برای بار آخر در سخنان خود اینگونه اظهار داشت که از سال ۹۸ در تلاش است اما تابحال هیچ مسئولی صدایش را نشنیده است!

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، گیتی موسوی در این باره گفت: مسئول محترم! من دارم تلاش میککنم، جان می‌کَنم، تا کشور تو را سرافراز کنم! چرا متوجه نیستی؟! عاجزانه در حال درخواست کمک هستم تا بتوانم کارهای بزرگتری انجام بدم اما شما گوش شنوا ندارید!
وی ادامه داد: چرا سال‌ها تلاش‌های من در تنهایی دیده نمی‌شود؟! کار من سخت است و نیاز به کمک دارد! آنوقت شمای مسئول به جای کمک، میخواهی سنگ صبورم شوی؟! با تمام احترامی که به شما مسئولان قائلم باید بگویم؛ من سنگ صبور زیادی دارم و نیاز به آن ندارم!
او در ادامه خاطرنشان ساخت: کارهای بزرگی هستند که برای سرافرازی کشور شما مسئولان انجام میدهم، پس ببینید و متوجه باشید، کمک کنید، قدردان باشید، از من حمایت کنید، چرا کمک و یاری نمی‌کنید؟! و بعدها که ورزشکارتان اگر اینکار را برای پرچم کشور دیگری انجام داد، مطمئنم گله خواهید کرد و همه جا علم خواهید کرد ک۳ه چرا رکورد قهرمانیت را برای پرچم دیگری انجام دادی؟!
موسوی عنوان کرد: چرا قدرشناس نیستید؟! چرا از ورزشکارتان حمایت نمی‌کنید؟! چرا متوجه نیستید؟! زبان آدم مو درمی‌آورد از گفتن! من داستان تعریف نمی‌کنم، لطفا بعدا از من گله‌مند نباشید!

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22420

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.