13
معاون شهر هوشمند سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات خبر داد:

استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز

  • کد خبر : 22765
  • ۲۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز
معاون شهر هوشمند سازمان فناوری شهرداری تبریز از استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری جدید در شهرداری منطقه ۳، سازمان آرامستان ها، شرکت خانه سازی پیش ساخته و سازمان پارک ها و فضای سبز خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بهنام فرشادی در خصوص استقرار سیستم یکپارچه اتوماسیون اداری در مناطق و سازمان های شهرداری تبریز گفت: با هدف ارتقای بهره وری در سیستم اداری شهرداری و همچنین افزایش امنیت مکاتبات، با تلاش کارشناسان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات،بسترهای لازم بمنظور استقرار سیستم جامع و یکپارچه اتوماسیون اداری فراهم شده و در شهرداری منطقه ۳، سازمان آرامستان ها و سازمان پارک ها و فضای سبز و همچنین در شرکت خانه سازی پیش ساخته به صورت نهایی استقرار یافته است.

وی خاطر نشان کرد: تکریم ارباب رجوع، سهولت انجام مکاتبات درون سازمانی، جلوگیری از موازی کاری احتمالی در پروسه ارسال و دریافت نامه، قابلیت ارتباط نرم افزار با سایر نهادها و ارگان‌های دولتی به صورت کاملا الکترونیک و مکانیزه از ویژگی های سیستم اتوماسیون اداری جدید است.

معاون شهرهوشمند سازمان فناوری ابراز داشت: با برگزاری گارگاه های آموزشی دستورالعمل استفاده از سیستم اتوماسیون اداری به کاربران مناطق و سازمان های شهرداری تبریز آموزش داده شده است.

فرشادی در پایان افزود: سیستم جامع اتوماسیون اداری جدید دقت عمل و سرعت در روند رسیدگی به امور شهروندان و مراجعه کنندگان را افزایش خواهد داد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=22765

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.