16
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری:

سلامت و رفاه اجتماعی زنان بسیار مهم است

  • کد خبر : 23068
  • ۲۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
سلامت و رفاه اجتماعی زنان بسیار مهم است
مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی گفت: سلامت و رفاه اجتماعی زنان برای ما بسیار مهم است که نه تنها به عنوان حق انسانی و حقوق شهروندی بلکه در سلامت خانواده و جامعه تاثیر بسزایی را دارد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از ایسنا، رقیه صادق‌زاده سه شنبه،۲۹ تیر ماه در نشست بهداشت و سلامت بانوان اظهار کرد: سندی به نام سند ارتقای زنان و خانواده در کلیه‌ی استان ها و به پیشنهاد استان ما تدوین شد که شش شاخص اصلی دارد و یکی از آنها بحث بهداشت و سلامت زنان است لذا در این قضیه به راهکارهای بسیاری پرداخته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت را بانوان تشکیل می‌دهند، سلامت و رفاه اجتماعی زنان بسیار مهم است که در برگیرنده‌ی رفاه جسمی، اجتماعی، فرهنگی، عاطفی و معنوی آنان است.

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بحث سلامت بانوان تحت تاثیر عوامل بیولوژیک، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی و به ویژه سلامت جنسی است که از عوامل اساسی و مهم در پایداری زندگی زناشویی به شمار می‌آید و به عنوان یکی از عوامل موثر در روابط زوجین بوده که در کیفیت زندگی تاثیر بسزایی را دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23068

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.