13

نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق، میزبان شورای هماهنگی مدیران استانی بنیاد مستضعفان

  • کد خبر : 23217
  • ۰۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹
نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق، میزبان شورای هماهنگی مدیران استانی بنیاد مستضعفان
جلسه ماهانه شورای هماهنگی مدیران استانی بنیاد مستضعفان، به میزبانی نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق برگزار گردید.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مهندس آیت شاهی، مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق در این نشست، ضمن ارائه گزارش مبسوط و مستند از فعالیت های نهاد، از تخصیص ۱۲۵ میلیارد تومان در سال ۹۹ و سال ۱۴۰۰ از محل اعتبارات بنیاد مستضعفان (علوی) در شهرستان چاراویماق خبر داد.
در ادامه مدیران استانی بنیاد مستضعفان با ابراز خرسندی از اعتبارات هزینه ای بنیاد در راستای محرومیت زدایی شهرستان، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری و فعالیت در راستای ماموریت بنیاد علوی در شهرستان اعلام کردند.
سید حمزه امینی نماینده منطقه نیز از تمامی تلاش های بنیاد علوی در یک سال اخیر قدردانی کرد و گفت: اعتبارات تخصیص یافته برای نمایندگان درجهت مناطق محروم را در کنار بنیاد علوی در شهرستان چاراویماق هزینه خواهیم کرد.

▪️ایجاد ۵ زمین چمن مصنوعی ویک سالن ورزشی در روستای آغزیارت

مهندس آیت شاهی مسئول نهاد پیشرفت و آبادانی شهرستان چاراویماق (بنیاد علوی) بهمراه سعید فلاحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان چاراویماق و دکتر بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار کردند.
در این دیدار در مورد احداث ۵مینی چمن ،یک سالن ورزشی و تجهیز ۱۰خانه ورزش در روستاهای شهرستان با مشارکت بنیاد مستضعفان و اداره کل ورزش و جوانان استان بحث و گفتگو شد و عملیات اجرایی این پروژه‌ها به زودی آغاز خواهد شد.

▪️توزیع ۵۰۰ بسته گوشت گرم به مناسبت عید قربان بین نیازمندان شهرستان چاراویماق

۵۰۰ بسته گوشت گرم در آستانه عید قربان با حمایت نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان چاراویماق و با مشارکت سپاه ناحیه چاراویماق، کمیته امداد و اداره بهزیستی، توسط گروه های جهادی بین نیازمندان شهرستان چاراویماق توزیع شد.

▪️بازدید مدیرعامل هلدینگ پایا سلامت بنیاد علوی از زیرساخت‌های سلامت شهرستان چاراویماق

در حاشیه سفر مدیر عامل بنیاد علوی به شهرستان، دکتر جباری از زیرساخت های حوزه سلامت شهرستان چاراویماق بازدید کرد.
در این بازدید که سرپرست شبکه بهداشت و کارشناسان سلامت و عمران نهاد آبادانی و پیشرفت نیز حضور داشتند از مرکز جامع سلامت شهر قره آغاج، بیمارستان امیرالمؤمنین (ع)، مرکز اورژانس شیویار و خانه بهداشت در حال ساخت روستای قوجور علیا ضمن بررسی مسائل موجود، بازدید به عمل آمد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.