9

افزایش سرسام‌آور قیمت آب معدنی در سکوت دستگاه‌های ناظر

  • کد خبر : 23254
  • ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
افزایش سرسام‌آور قیمت آب معدنی در سکوت دستگاه‌های ناظر
آب معدنی در کشور در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس و خارج شدن از سبد مصرفی مردم است، و اگر با صنعت دامپروری و کشاورزی مقایسه کنیم تولید و بهره وری آب معدنی از شیر و لبنیات گران‌تر و مقرون به صرفه تر بوده و سود کلانی را برای تولید کننده به همراه دارد.

تبریزمن – سرویس اقتصادی: شاید کالای مصرفی که بعد از سیمان و حوادث بی‌آبی و تشنگی خوزستان، افزایش سرسام آور و سود شایانی برای یک عده خاص در سال‌جاری به همراه دارد آب معدنی است، که این افزایش قیمت در سایه سکوت دستگاه‌های ناظر بصورت نجومی در حال افزایش است.

اینک می‌توان گفت آب معدنی در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس نه صادراتی و نه وارداتی است، بلکه در حال تبدیل شدن به یک کالای ویترینی است.

چرا که آب معدنی کوچک در کشور همسایه ترکیه به پول ایران ۷۰۰ تومان و آب معدنی بزرگ ۱۵۰۰ تومان است، این در حالی است که‌ آب معدنی کوچک در ایران از یک هزار تومان به ۳ الی ۴ هزار تومان و آب معدنی ۱/۵ لیتری از ۲ هزار تومان به ۶ الی ۱۰ هزار تومان در سال جدید افزایش یافته است.

اینک می‌توان گفت آب معدنی در کشور در حال تبدیل شدن به یک کالای لوکس و خارج شدن از سبد مصرفی مردم است، و اگر با صنعت دامپروری و کشاورزی مقایسه کنیم تولید و بهره وری آب معدنی از شیر و لبنیات گران‌تر و مقرون به صرفه تر بوده و سود کلانی را برای تولید کننده به همراه دارد.

اینک با توجه به‌ افزایش قیمت علوفه و نهاده های دامی، بهترین راهکار برای کسب سود و خروج از رکود برای دامداران و مرغداری ها تولید آب معدنی است.

آن هم آب معدنی هایی که در شهرک های صنعتی واقع در محدوده شهری تولید می شود نه از دل طبیعت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23254

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.