7
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی خبر داد؛

تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در استان

  • کد خبر : 23308
  • ۰۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن سالروز تاسیس این تشکیلات با خبرنگاران رسانه های گروهی دیدار و به تشریح عملکرد و برنامه‌های هفته تبلیعات اسلامی پرداخت.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری گفت: امام راحل در ۱۲ مرداد سال ۱۳۵۹ فرمان ایجاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را داد که از بدو تاسیس تاکنون در تمام مناسبت‌های ملی و مذهبی، سکاندار بوده و کارنامه‌ای درخشان و قابل قبولی از خود بر جای گذاشته است.
وی افزود: با توجه به بروز برخی ناهماهنگی در ماه‌های ابتدایی پیروزی انقلاب و احساس وظیفه اغلب نهادها، سازمان‌ها و ادارات برای حفظ و حراست از انقلاب و گسترش فرهنگ انقلابی در بین مردم، امام راحل برای از بین بردن موازی‌کاری‌ها، اقدام به ایجاد و تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردند.
اسکندری اضافه کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، یک نهاد عمومی و غیردولتی است که سیاست‌گذاری، برنامه‌ریزی، نظارت و راهبری برنامه‌های سیاسی و انقلابی را برعهده دارد.
وی برگزاری مراسم‌های مربوط به مناسبت‌های مختلف از جمله ۱۲ فروردین، ۱۴ خرداد، ۷ تیر، ۱۷ شهریور، هفته زن، ۱۳ آبان، اعیاد مذهبی، روز قدس و دهه فجر انقلاب اسلامی را جزو وظایف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طی سال بیان کرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی، ارائه الگوهای مناسب، تعمیق پیام انقلاب اسلامی در بین آحاد مردم و زمینه سازی برای حضور گسترده مردم در مراسم‌های یاد شده را از دیگر رسالت‌های مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برشمرد.
وی افزود: از اهداف مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، افزایش مشارکت مردمی در مراسم، تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و تقویت ارزش‌های انقلاب در داخل و خارج از کشور با هماهنگی نهادهای مسئول دانست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی از تشکیل هیئت اندیشه‌ورز در استان خبر داد و تاکید کرد: این هیئت برای اولین بار در سطح کشور ایجاد می‌شود که طی آن از اساتید دانشگاه و حوزه برای کنکاش و بررسی مسئولیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهره خواهیم گرفت و قرار است این هیئت در ۹ استان دیگر نیز ایجاد گردد.
وی خاطرنشان کرد: براساس سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شوراهای استانی، کمیته تولید محتوا برای مناسبت‌های ملی و مذهبی با پیوست فرهنگی در آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود که مسئولیت آن برعهده جهاددانشگاهی استان می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23308

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.