13

۵۰ میلیارد تومان سود خالص، سهم سیمان صوفیان از بهار

  • کد خبر : 23446
  • ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱
۵۰ میلیارد تومان سود خالص، سهم سیمان صوفیان از بهار
شرکت سیمان صوفیان در بهار امسال موفق شد در حوزه های تولید، فروش و پرونده های حقوقی عملکرد مناسبی داشته باشد. این شرکت در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 105 درصد در شاخص سود خالص رشد داشت.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین، ولی اله اخلاقی فرد معتقد است؛ سیمان صوفیان در دو سال گذشته عملکرد بسیار مناسبی داشته و این شرکت با توجه به سیاست های کلان شستا و سیمان تامین آینده بسیار مناسبی پیش رو دارد.
وی در ادامه به سود قابل توجه این شرکت طی سه ماه نخست سال جاری پرداخت و در این زمینه گفت: با اینکه کشور سخت ترین سال های اقتصادی را سپری می کند و مشکلات موجود تاثیر قابل توجهی بر روند فعالیت و سوددهی شرکت ها دارد، شرکت سیمان صوفیان موفق شد به سود خالص ۵۰ میلیارد تومانی در سه ماهه نخست سال جاری دست یابد که این رقم حاکی از رشد ۱۰۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.
.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان با اشاره به اهمیت بحث های فنی درهلدینگ به فعالیت سه ماهه گذشته پرداخت و در این زمینه توضیح داد: اقدامات مهمی در حوزه فنی در دستور کار قرار دارد و به زودی برخی از آن ها انجام خواهد شد. هلدینگ در این زمینه با برنامه ریزی های متعدد تلاش می کند عملکرد فنی کارخانه های سیمان را نیز بهبود دهد.
اخلاقی‌فرد افزود: امسال با ورود سیمان به بورس کالا از اواخر خرداد ماه سال جاری، توافق شد که سیمان عرضه شده در بورس کالا خارج از قیمت گذاری دستوری باشد اما اگر شرکتی خارج از بورس کالا اقدام به فروش کرد، موظف است با قیمت مصوب شده به معامله بپردازد. بر این اساس شستا و سیتا با هدف حمایت از حقوق صاحبان سهام تمام محصولات خود را در بورس کالا عرضه کردند.
.

وی با اشاره به این که شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی و سیتا در دو سال گذشته برای حفاظت از حقوق صاحبان سهام بر پروند های حقوقی تاکید قابل توجهی داشتنند، توضیح داد: این شرکت پرونده های متعددی داشت که در صورت عدم پیگیری احتمال می رفت بخشی از حقوق صاحبان سهام پایمال شود. خوشبختانه با پیگیری های مداوم از گروه حقوقی هلدینگ و شرکت در سه ماهه گذشته تعداد ۷ پرونده با موفقیت به پایان رسید و تعیین تکلیف شد که از این محل نیز بخشی از حقوق صاحبان سهام به شرکت بازگشت.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23446

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.