10

روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری عمومی است

  • کد خبر : 23812
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۰
روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و روشنگری عمومی است
مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان‌شرقی، ضمن گرامیداشت 17 مرداد، روز خبرنگار گفت: روز خبرنگار، روز پاسداشت فعالان عرصه اطلاع رسانی و روشنگری عمومی است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سیّدرضا رهنمای توحیدی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید، محمّد صارمی، افزود: این روز، روز پاسداشت حق جویی و فرصتی برای تقدیر از یک سال تلاش بی‌وقفه و بدون چشم داشت اهالی رسانه و خبر در انعکاس و شفاف سازی عملکرد شرکت گاز استان و حفظ ارزش‌های نظام خدمت رسانی به مردم است.
وی اظهار داشت: بدون ‌شک، رشد و ارتقای سطح اطلاعات جامعه مرهون خدمات سریع و دقیق این خبرنگاران است و تلاشگران صنعت گاز استان، همواره از این ظرفیت در راستای تحقق اهداف خدمت رسانی صادقانه به مردم بهره برده‌اند.
توحیدی با اشاره به همکاری تنگاتنگ خبرنگاران در انعکاس و بازنشر اخبار شرکت تصریح کرد: در سال ۹۹ و بر اساس سامانه آمار و تحلیل اخبار، ۱۹۷ خبر و اطلاعیه شرکت، توسط خبرگزاری‌ها و روزنامه های سراسری و استانی ۹۸۱ بار بازنشر گردیده است.
وی ادامه داد: امسال رویکردهای ویژه‌ای در حوزه ارتباطات رسانه‌ای برنامه‌ریزی گردیده است که انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با خانه مطبوعات استان، توسعه ارتباطات و تعاملات الکترونیکی، ارزیابی و تدوین فلوچارت مشارکت در بازنشر اخبار و… نمونه‌هایی از این رویکرد می‌باشد.
مدیرعامل شرکت گاز استان اضافه کرد: توفیقات روز افزون تمامی این عزیزان را در ایفای رسالت مهم آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، از درگاه حضرت احدیت مسالت د

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23812

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.