19

چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشجوئی پودس با اعلام برگزیدگان، به کار خود پایان داد

  • کد خبر : 23809
  • ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵
چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشجوئی پودس با اعلام برگزیدگان، به کار خود پایان داد
چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشجوئی پودس که به همت معاونت دانشجوئی فرهنگی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص) در حال برگزاری بود، با اعلام گروه‌ها و نفرات برتر، به کار خود پایان داد

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش عالی نبی اکرم(ص)، آیین اختتامیه این جشنواره که در شانزدهم مردادماه ۱۴۰۰ در محل تئاتر شهر تبریز برگزار گردید، با سخنرانی رئیس موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص)، دکتر میلانی آغاز شد.
دکتر میلانی با بیان اینکه این جشنواره حاصل بذری کوچک است که چندین سال قبل کاشته شده و اینک به درختی بارور و تنومند تبدیل گشته است، آنرا حاصل تلاش جمعی و گروهی دانشجویان، اساتید و همکاران دانست.
ایشان با بیان اینکه مشکل کنونی جامعه، ناشی از عوام‌زدگی بوده و عوام تابع تحلیل و تفکر نبوده به همین جهت جامعه، از شکوقائی و مانائی بدور می‌ماند و تنها راه‌حل آن رجوع به نخبگان علمی و دانشگاهی است و آفت چنین جوامعی را اتصال به قدرت بیان داشت.
در ادامه، دکتر بدرشکوهی؛ مدیرکل دفتر آسیب‌های اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی به ایراد سخن پرداخت و آسیب‌های اجتماعی متبادر با جوانان را تشریح نمود. ایشان اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی را به ترتیب، اعتیاد، طلاق، سکونت گاههای غیر رسمی و مناطق حاد بحرانی بیان داشت و اقدامات عاجل تمامی نهادهای ذیربط در رفع این آسیب ها را خواستار شد.
دکتر شیوا ولایتی؛ معاون دانشجوئی و فرهنگی موسسه آموزش عالی نبی‌اکرم(ص) نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشجوئی پودس، این جشنواره را با وجود همه‌گیری بیماری کرونا که باعث ایجاد اختلال جدی در روند برگزاری جشنواره دانست اما جشنواره چهاردهم را از نظر تعداد آثار رسیده و تعداد دانشجویان شرکت کننده، نقطه عطفی در روند جشنواره بیان داشت.
وی از برنامه‌ریزی جامع و دقیق در پاییز ۱۳۹۸ برای برگزاری جشنواره چهاردهم با تشکیل شورای سیاست‌گذاری اعم از اداره کل آسیب‌های اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی، شهرداری تبریز، حوزه هنری انقلاب اسلامی، اداره کل ارشاد اسلامی استان، صدا وسیمای مرکز استان، اداره کل مبارزه با مواد مخدر استانداری آذربایجان‌شرقی و… خبر داد و اعلام نمود، متاسفانه با شروع پاندمی کرونا در اسفندماه ۱۳۹۸ تمامی برنامه‌ریزی‌ها مختل و روند برگزاری جشنواره با تصمیم دبیرخانه جشنواره به سمت برگزاری مجازی پیش رفت.
ایشان با تشکر از کلیه اعضای دبیرخانه جشنواره بالاخص آقای رسول ایرانزاد آقامیرلو بعنوان دبیر چهاردهمین جشنواره تئاتر دانشجوئی پودس، اقدامات این عزیزان را قابل تحسین و تقدیر دانست.
در پایان از نفرات و گروه‌های برگزیده با حضور هیات داروان با اهداء تندیس جشنواره و لوح تقدیر و جوایز نقدی، تقدیر شد

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23809

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.