9

مسئولین دستگاه‌های اجرایی برای احیای فریضتین مانع ایجاد نکنند

  • کد خبر : 23990
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۰
مسئولین دستگاه‌های اجرایی برای احیای فریضتین مانع ایجاد نکنند
حجت الاسلام والمسلمین نستوهی بر ضرورت احیای فریضتین امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در برنامه دانیشیق ضمن تشریح برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دهه احیا که همزمان با دهه اول محرم الحرام نامگذاری شده است، آموزش، تبیین فریضتین و حمایت حقوقی از آمران به معروف و ناهیان از منکر را دو محور فعالیت‌های این ستاد برشمرد.
وی افزود: ستاد امر به معروف و نهی از منکر وظیفه دارد زمینه‌سازی فریضتین را در جامعه فراهم کرده و مردم هم با تذکر لسانی نسبت به ترویج فریضتین در جامعه و انجام تکلیف شرعی خود عمل کنند.
وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که مردم به اتفاقات در جامعه واکنش ندهند و با بی‌تفاوتی از کنار آنها بگذرند در اقامه و انجام همه فرائض با مشکل مواجه شده و ارزش‌ها جای خود را به ضدارزش‌ها خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمین نستوهی در ادامه اظهار داشت: طبق اصل هشتم قانون اساسی و ماده ۸ قانون حمایت، دعوت به خیر حق همه مردم است و طبق قانون، حمایت حقوقی و قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر در جامعه انجام خواهد شد و مسئولان نباید مانع ترویج امر به معروف و نهی از منکر در دستگاه خود شوند و اگر مانع اجرای فریضتین شوند طبق ماده ۹ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر با آنها برخورد خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=23990

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.