8
مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

انجام فرآیند استاندارد در تبادلات تجاری مزیت است

  • کد خبر : 24112
  • ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۱
انجام فرآیند استاندارد در تبادلات تجاری مزیت است
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی ارس انجام فرآیند استاندارد را در مراودات تجاری یک مزیت دانست.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محسن نریمان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در نشست با غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران، انجام فرآیند استاندارد را در مراودات تجاری یک مزیت عنوان کرده و گفت: با توجه به شرایط متفاوت واردات کالا، نیازمند مساعدت بیشتر سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تسهیل تجارت هستیم.
وی در این نشست که با هدف تسهیل تجارت در منطقه آزاد ارس برگزار شده بود؛ رفع موازی کاری در امور آزمایشگاهی به ویژه در زمینه مواد غذایی را خواستار شد.
مساعدت و‌ همراهی بیشتر سازمان ملی استاندارد ایران در زمینه تسهیل تجارت و رفع موانع و مشکلات پیش روی اصناف و واردکنندگان کالای همراه مسافر در خصوص استاندارد از دیگر موضوعات مهم‌ مورد پیگیری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس در این دیدار بود.
همچنین در این نشست مقرر شد، تفاهم‌نامه‌ای برای سرعت بخشیدن به تبادلات تجاری و کاهش ماندگاری کالا در مناطق آزاد در آینده نزدیک بین سازمان ملی استاندارد ایران و منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس منعقد شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 2انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.