7
فرماندار:

حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است

  • کد خبر : 24312
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲
حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است
فرماندار تبریز با بیان این‌که تصمیمات ستاد کرونا در شهرستان تبریز همچنان باقی است، گفت: حضور کارکنان در ادارات تبریز با یک سوم نیروی انسانی امکان پذیر است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، بهروز مهدوی روز سه شنبه، دوم شهریورماه  با اشاره به روند روبه گسترش شیوع کرونا در آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: زدن ماسک، دوری از تجمعات و رعایت دقیق دستورالعمل ها همچنان توصیه ستاد مقابله با کرونا است.

وی با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی در استان همچنان پابرجاست، افزود: واکسیناسیون مانع ابتلا به کرونا را نمی شود و با توجه به تجمعات اخیر، روند ابتلا در شهرستان سه برابر و فوتی ها نیز چهار برابر افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: فقط مشاغل گروه یک و مشاغل گروه دو نیز با رعایت پروتکل ها می توانند فعالیت کند و گروه های شغلی سه و چهار همچنان تعطیل هستند.

مهدوی با بیان اینکه تاکسی ها و اتوبوس های شرکت واحد حق تردد به هسته مرکزی شهر را ندارند، گفت: تاکسی ها باید با سه نفر و اتوبوس ها نیز با یک سوم ظرفیت مسافر فعالیت کنند و ضمن اینکه محدودیت تردد شبانه نیز همچون گذشته برقرار بوده و چنانچه خودرویی از ساعت ۲۲ تا سه بامداد تردد کند، ۲۰۰ هزار تومان جریمه خواهد شد.

فرماندار تبریز افزود: به شهرداری تبریز نیز اعلام شده که تمام بوستان ها و پارک ها را تعطیل کند و فقط پارک ائل گلی و عینالی صرفا برای پیاده روی مجاز بوده و هرگونه اتراق ممنوع است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24312

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.