9
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی تاکید کرد:

دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی

  • کد خبر : 24302
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۳
دعوت از عموم مردم برای شرکت در جشنواره فعالان دفاع مقدس در فضای مجازی
مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، گفت: انتظار می‌رود که صدا و سیما با تبلیغات گسترده، از عموم مردم و هنرمندان برای تولید و ارسال آثارشان به این جشنواره، دعوت کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلی‌زاده روز سه شنبه، دوم شهریور ماه در جلسه هم‌اندیشی برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت تبریز با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز استان، اظهار کرد: صداوسیمای آذربایجان شرقی در سال گذشته به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، برای تسکین قلوب خانواده‌های شهدا، رزمندگان، آزادگان و ایثارگران و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، چندین ساعت برنامه تولید کرده که جا دارد از تک‌تک عوامل دخیل در این امر، تقدیر و تشکر کنم.

وی با اشاره به مظلومیت مسائل فرهنگی، افزود: نتوانستیم دِین خود را در خصوص تمامی پیشرفت‌های عرصه انقلاب اسلامی و دلاوری‌های دفاع مقدس ادا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌توانیم با همدلی بیشتر و کمک مسئولان انقلابی مستقر در بخش‌های مختلف، فعالیت‌ها را در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیش برده و در راستای ارج نهادن به ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس و اقتدارآفرینان نظام و رفع مشکلات گام برداریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی با بیان اینکه ویروس منحوس کرونا برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را تحت تأثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: سال گذشته با همکاری یگان‌های مستقر در استان، برنامه‌های بسیار خوبی در زمینه گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار کردیم و امسال نیز با مدنظر قرار دادن شرایط حاکم بر استان از نظر شیوع بیماری کرونا، برنامه‌هایی پیش‌بینی شده است که طی جلسه‌ای با حضور استاندار آذربایجان شرقی، مصوب خواهند شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی، خاطرنشان کرد: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا پایان شهریور است که انتظار می‌رود صدا و سیما با تبلیغات گسترده، از عموم مردم و هنرمندان برای تولید و ارسال آثارشان به این جشنواره دعوت کند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: نتوانسته‌ایم از ظرفیت‌های فراوان و بی‌شمار در حوزه ایثار و شهادت استفاده کنیم که علت آن به مظلومیت کار فرهنگی باز می‌گردد؛ کار فرهنگی باید چندین سال به‌طور مستمر انجام شود تا بتوان نتیجه آن را برداشت کرد.

مرتضی صفری اظهارکرد: با توجه به نقش بی‌بدیل آذربایجان شرقی در دفاع مقدس، وظیفه ما به مراتب سخت و حساس است. بنده معتقدم تلاش‌های انجام‌گرفته در آذربایجان شرقی در زمینه اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، باید گسترده‌تر و بیشتر شود.

وی با تمجید از ساخت سریال «جلال» توسط صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، خاطرنشان کرد: این پروژه صحنه‌های جنگ، آزادسازی سوسنگرد، ترور شهدای محراب و… را بازسازی می‌کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه‌های اجرا شده در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، تصریح کرد: به فضل الهی توانستیم در سال گذشته برنامه‌های خوبی اجرا کنیم.

وی با اشاره به مسابقه «رزم‌آوران» و برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری، تأکید کرد: صدا و سیمای مرکز استان با تمام توان، برای تهیه، تولید و پخش برنامه‌های دفاع مقدس و مقاومت آمادگی دارد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.