6
استاندار آذربایجان شرقی:

توسعه‌ فناوری اطلاعات به همکاری و هم افزایی بخش‌های مختلف بستگی دارد

  • کد خبر : 24522
  • ۰۳ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۳
توسعه‌ فناوری اطلاعات به همکاری و هم افزایی بخش‌های مختلف بستگی دارد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: توسعه‌ی حوزه‌ی فناوری اطلاعات به تداوم همکاری و هم افزایی بخش‌های مربوطه با همدیگر بستگی داشته و در این صورت رشد خواهد کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدرضا پورمحمدی روز چهارشنبه، سوم شهریور ماه در آیین افتتاح پروژه‌های حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات که با حضور مدیران این حوزه‌ی واپراتورهای تلفن همراه برگزار شد، اظهار کرد: این حسن تصادف و اولویت دادن به حوزه‌ی فناوری اطلاعات است که هفته‌ی دولت را با این حوزه شروع کردیم.

وی ضمن قدردانی از مدیران این حوزه ادامه داد: با مقایسه‌ی گزارش های امسال نسبت به سال قبل، شاهد موفقیت هایی هستیم که با وجود تحریم های ظالمانه انجام شده‌اند.

استاندار آذربایجان شرقی با اهمیت دادن به تداوم تعاون در این حوزه گفت: تجارب نشان می‌دهد که اگر از امکانات به خوبی استفاده نکنیم، متضرر می‌شویم چرا که تکنولوژی و فناوری روز به روز در حال گسترش است.

وی بیان کرد: خوشبختانه در استان ما در حوزه‌ی آی تی، همکاری و همیاری خوبی وجود داشته اما باید در نظر گرفت که تحولات به سرعت انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم پیشرفت ها، نگرانی های زیادی نیز در این حوزه وجود دارد، از جمله می‌توان به هک کردن سیستم زندان اوین اشاره کرد  که ناشی از نفوذپذیری آن بوده و باید امنیت فضای سایبری را افزایش داد.

پورمحمدی با بیان اینکه عمق تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است، گفت: رقابت زیادی در این عرصه وجود دارد و عقب ماندگی تکنولوژی ما  ناشی از نبود رقابت جدی در کشور است که با وجود رقابت، قیمت و کیفیت مشتری‌پسند خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: جوانان ما در حوزه های جدیدی مانند علم هسته ای و سلول بنیادی نبوغ زیادی داشته و سبب پیشرفت‌های زیادی شده اند.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید به آموزش های شهروندی بیان کرد: امروز اقبال در این حوزه زیاد بوده و کشور ما حتی با وجود برخی از تاخیرات، با تحولات جهانی پیش رفته که می‌توان برای پیشرفت های پیش‌رو نیز امیدوار بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24522

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.