7
شهردار منطقه 3 تبریز:

فاز سوم لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان امام شروع شد

  • کد خبر : 24689
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
فاز سوم لوله‌گذاری انتقال آب‌های سطحی خیابان امام شروع شد
سومین فاز عملیات لوله‌گذاری جهت انتقال آب‌های سطحی خیابان امام خمینی(ره) در تقاطع خیابان رضانژاد به کانال سرپوشیده هدایت آب‌های سطحی خیابان رضانژاد شمالی شروع شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، داوود طالب نژاد با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اجرای عملیات لوله­گذاری در این مسیر به جهت وجود ترافیک سنگین در تقاطع در چهار فاز پیش‌بینی شده بود که تا بحال دو فاز آن اجرا و به اتمام رسیده و از امروز فاز­ سوم­ آن به طول ۱۲ متر شروع شد.
شهردار منطقه۳ تبریز، محل اجرای فاز­سوم را وسط خیابان امام ذکرکرد و افزود:
قسمتی از این محدوده با ماشین حفاری و قسمتی هم به خاطر وجود تاسیسات شهری گاز، برق و مخابرات به طریقه دستی حفاری خواهد شد.
طالب‌نژاد ادامه داد: بعد از جابجایی این تاسیسات – تغییر ارتفاع – نسبت به جای ‌گذاری لوله هدایت آب‌های سطحی مخصوص کاروگیت به طول ۱۲ متر و با قطر۲۰/۱ اقدام خواهد شد.
وی عمق و عرض حفاری در این فاز را ۷/۱ متر عنوان نمود و گفت: بعد از اتمام این فاز، فاز ­­چهارم نیز برای اتصال به کانال آبرو هدایت آب‌های سطحی ضلع جنوبی خیابان امام، اجرا خواهد شد.
شهردار منطقه مراحل عملیاتی فازسوم را حفاری، جابجایی تاسیسات موجود بر سر مسیر پروژه، لوله­‌گذاری، بتن‌ریزی رویه و آسفالت‌ریزی عنوان کرد و اظهار داشت: این کانال برای هدایت روان‌آب‌های سطحی طرفین خیابان امام از چهارراه آزادی تا تقاطع رضانژاد به کانال سرپوشیده هدایت آب‌های سطحی در خیابان رضانژاد شمالی اجرا می‌شود تا در موقع بارندگی آب از آبروهای طرفین خیابان امام به سطح معابر و خیابان سرریز نشود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24689

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.