7
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان خبر داد

برپایی نمایشگاه تولیدات فرش دستباف مددجویان آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 24871
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
برپایی نمایشگاه تولیدات فرش دستباف مددجویان آذربایجان شرقی
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی نمایشگاه تولیدات فرش دستباف مددجوین تحت حمایت کمیته امداد استان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، کریم پرویزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه فرش دستباف در محل اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی، گفت: مجموعه‌ای از دستاوردهای مددجویان تحت حمایت در حوزه فرش و صنایع دستی این نمایشگاه عرضه می‌شود.

وی با تاکید بر ضرورت بازاریابی برای تولیدات مددجویی، افزود: این نمایشگاه در راستای پشتیبانی از تولید، رفع موانع و توانمند کردن مددجویان برپا شده است.

وی اضافه کرد: تولیدات مدجویان در زمینه‌های قالی، گلیم و صنایع دستی با تسهیلات کمیته امداد توسط مددجویان خودکفا شده تولید شده است.

پرویزی ضمن دعوت از مردم برای حمایت از تولیدات مددجویی، خاطرنشان کرد: تولیدات مددجویان در نمایشگاه‌های قبلی با استقبال خوبی روبه رو شده بود و امید است این بار نیز مورد توجه مردم قرار گیرد.

وی به تنوع طرح‌ها در فرش دستباف مددجویان اشاره کرده و گفت: کمیته امداد در کنار درخواست مشتریان جدید، به تروج فرهنگ ایران نیز می‌پردازد.

روابط عمومی کمیته امداد استان، نمایشگاه فرش دستباف از دوشنبه ۸ شهریور ماه تا روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۳ و ۱۷ تا ۱۹ در محل طبقه پنج اداره کل کمیته امداد استان واقع در تبریز چهارراه ابوریحان جهت بازدید عموم مردم برپا خواهد بود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24871

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.