6
نماینده ورزقان در مجلس:

هواداران تراکتور نگران نباشند

  • کد خبر : 24855
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳
هواداران تراکتور نگران نباشند
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و هواداران عزیز تراکتور نگران نباشند، زیرا ما از همه امکانات موجود برای کمک به این تیم پرطرفدار و مردمی در چارچوب برنامه‌های فرهنگی - ورزشی مجتمع مس سونگون استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن به نقال از ایرنا، اللهوردی دهقانی با تقدیر از حمایت های همه جانبه امام جمعه تبریز، فرمانده سپاه عاشورا و دست‌اندرکاران قبلی و فعلی تیم تراکتور و هواداران پرشور آن افزود: با توجه به اینکه توسعه کمپ ورزشی از جمله طرح های توسعه مجتمع مس سونگون است، برای بهره گیری از این امکان در راستای حمایت از تیم فوتبال تراکتور جهت تداوم درخشش آن در میادین ملی و بین المللی تلاش می کنیم.
وی تاکید کرد: بدیهی است که برطرف شدن مسایل حقوقی و مالکیتی تیم ریشه دار و مردمی تراکتور به عنوان یکی از پشتوانه های اصلی فوتبال ایران، هر گونه کمک حمایتی شفاف و دایمی به آن را تسهیل می کند.
وی تاکید کرد: تلاش می کنیم تیم تراکتور را تحت مالکیت همه مردم آذربایجان با حمایت مالی مجتمع مس سونگون قرار دهیم.
دهقانی ادامه داد: بنده مصمم به پیگیری این هدف هستم و امیدارم همه مردم، هواداران و مسوولان در این مسیر، مرا کمک و حمایت کنند.
وی با بیان اینکه گفت و گو هایی نیز با مسوولان استانی و ملی در این زمینه داشته ام، اضافه کرد: امیدوارم با حمایت ها و کمک های نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، فرمانده سپاه عاشورا و مسوولان شرکت صنایع ملی مس ایران، بتوانیم راه حل پایداری برای تثبیت وضعیت تراکتور، به ویژه از نظر تامین منابع مالی، پیدا کنیم.
دهقانی با اشاره به اینکه تراکتور، نماد فوتبال خطه آذربایجان و ایران اسلامی است، بر ضرورت هم افزایی مسوولان استانی و ملی برای حل مشکلات این تیم بزرگ و پرهوادار شناخته شده تاکید کرد.
وی با اشاره به تاکید اخیر امام جمعه تبریز بر ضرورت کمک مسوولان به هواداران تیم تراکتور، ادامه داد: اینجانب با تمام توان برای اجابت این تاکید در معیت مسوولان دیگر نهادهای مرتبط با ورزش آذربایجان شرقی و نیز در سطح ملی تلاش خواهم کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم برای حمایت مالی پایدار از تیم تراکتور، بتوان کمک کرد تا این تیم قدیمی در جایگاه شایسته خود قرار گیرد و به افتخار آفرینی در عرصه های ملی و بین المللی ادامه دهد.
نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، تحقق این مهم را در قالب توسعه برنامه‌ها و فعالیت های باشگاه فرهنگی – ورزشی مس سونگون ممکن دانست.
وی در ادامه با بیان اینکه طرح های توسعه مجتمع مس سونگون در دولت قبلی دچار مشکل شده بود، گفت: در تلاشیم با توجه به شروع به کار دولت جدید، به زودی این طرح ها را با اولویت احداث کارخانجات ذوب و تولید کنسانتره، اجرایی بکنیم.
وی با اشاره به افزایش ظرفیت شناسایی شده معدن مس سونگون به چهار میلیار تن افزود: بر این اساس در تلاش هستیم که با ۲ برابر کردن ظرفیت طرح های توسعه مجتمع مس سونگون، ظرفیت کارخانه ذوب را به ۴۰۰ هزار تن در سال و کنسانتره را به ۶۰۰ هزار تن افزایش دهیم.
دهقانی تاکید کرد: انشاالله به زودی و توجه به تغییر و تحولی که در دولت در حال انجام است، اجرای طرح های توسعه مجتمع مس سونگون در هر دو بخش فنی و فرهنگی – ورزشی را عملیاتی خواهیم کرد.
تیم فوتبال تراکتور با بیش از ۵۰ سال قدمت و به عنوان یکی از پرهوادارترین تیم های ایران و قاره آسیا، فصل گذشته لیگ برتر را با رتبه چهارمی به پایان برد.
گفته می شود این تیم که هم اکنون در مالکیت بخش خصوصی است، با انباشت بدهی ۳۰ میلیارد تومانی مواجه است که دلیل آن عدم توان بخش خصوصی برای رقابت با تیم های فوتبال برخوردار از بودجه های دولتی می باشد.
هواداران تراکتور که به دلیل ثبات قدم در حمایت از این تیم در ادبیات فوتبالی ایران به «تی تی ها» شهرت دارند، در هفته های اخیر در چند نوبت با اجتماع مقابل ساختمان هیات فوتبال آذربایجان شرقی، مجتمع تراکتورسازی ایران در تبریز و بیت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، خواستار تعیین تکلیف و حمایت جدی از تراکتور شده اند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.