5

بازدید رئیس رسانه ملی از ساخت سریال سلمان فارسی

  • کد خبر : 24991
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶
بازدید رئیس رسانه ملی از ساخت سریال سلمان فارسی
رییس سازمان صدا و سیما در محل تصویربرداری بخشی از سریال تلویزیونی سلمان فارسی در شهرستان مرزی جلفا حاضر شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،علی عسگری در این بازدید و گفتگو با سازندگان و عوامل این سریال در جریان آخرین وضعیت تولید آن قرار گرفت.

معاون سیمای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت: آقای میرباقری از مفاخر و چهره های بزرگ کشور است که کارگردانی سریال سلمان فارسی را برعهده دارد.

شاه آبادی با بیان اینکه پروژه سلمان فارسی یک اثر جهانی است افزود: ما در سیر تحولات جهانی نیازمند اقدامات پیشرو هستیم که برای این کار بزرگان این عرصه کمک می کنند.

وی افزود: در تحولات جهانی سریال سازی دارای شئون مختلف است و این اثر می تواند سریال‌سازی را متحول و یک الگوی عالی معرفی کند.

کارگردان سریال سلمان فارسی نیز با اشاره به روند مناسب تولید این سریال گفت: امیدواریم تا پایان امسال بخش قابل توجهی از فصل میانی اثر را تمام کنیم.

داوود میرباقری با بیان اینکه فصل میانی سریال سلمان فارسی از پیچیدگی هایی برخوردار است افزود: هر بخش از تصویربرداری این سریال در یک جغرافیا و فضای خاصی اتفاق می افتد و ما تقریبا از جنوب تا شمال و شمالغربی و شمال شرقی کشور رفتیم.

وی اضافه کرد: یکی از ویژگی های سریال این است در اصول اولیه ، طراحی و اجرا دقت شده است و در فصل هایی که منطقی بوده و می توانستیم از بازیگر خارجی از کشورهای مختلف استفاده کردیم.

تهیه کننده سریال سلمان فارسی هم گفت: تاکنون بیش از ۲۵ درصد این سریال فیلمبرداری شده است و با وجود کرونا تعهد داریم که سر موقع تحویل بدهیم.

طاهری ادامه داد: در طول پروژه و قسمت پیش‌تولید حدود ۲۰ هزار نفر عوامل تئاتری ثبت نام کرده بودند که با ۶ هزار نفر از آنها گفت و گو انجام شد و حدود ۴۰ بازیگر از کشورهای یونان، مراکش، تونس، لبنان، سوریه و ارمنستان در این سریال حضور دارند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.