6

تاکید دادستان تبریز بر ضرورت رفع نواقصات آزادراه سهند-تبریز

  • کد خبر : 24882
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
تاکید دادستان تبریز بر ضرورت رفع نواقصات آزادراه سهند-تبریز
دادستان تبریز گفت: باید هرچه سریعتر نواقصات پروژه آزادراه سهند-تبریزاز جمله تابلوهای هشداردهنده راهنمایی و رانندگی در طول مسیر نصب شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن ،بابک محبوب علیلو از آزاد راه سهند-تبریز بازدید و در جریان روند پیشرفت پروژه آزادراه سهند-تبریز و اقدامات در حال اجرا و نواقصات پروژه قرار گرفت.

وی در حضور مدیرکل اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی و پیمانکار پروژه،  ضمن تاکید بر پیگیری رفع نواقصات آزادراه، خاطرنشان کرد: روکش دوم آسفالت مسیر که قسمتی از آن اجرا شده است، تکمیل شده و اقدام‌های لازم برای تامین روشنایی آزاد راه انجام شود.

وی با اشاره به لزوم صیانت از آزاد راه افزود: در اجرای ماده شش قانون ایمنی راه‌ها و راه‌آهن، به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجازه داده شده است که در صورت مشاهده مواردی از قبیل ساخت و سازهای غیر مجاز، تغییر کاربری برای رفع آن اقدام شود.

علیلو اضافه کرد: دادستانی در راستای حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم در بحث صیانت از حریم آزادراه، دستورهای قضایی لازم را صادر خواهد کرد.

روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تبریز، وی در پاسخ به نگرانی‌های سرمایه گذار این طرح، بیان کرد: از جمله مهمترین اولویت‌های ما در دادگستری کل آذربایجان شرقی  هم دغدغه و حساسیت ویژه دکتر خلیل الهی و هم بنده، حمایت از سرمایه گذار در حوزه راهسازی و سایر حوزه‌ها است.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.