5
استاندار:

نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها در کف میدان حضور دارد

  • کد خبر : 24981
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها در کف میدان حضور دارد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: نیروی انتظامی در همه‌ی صحنه‌ها، در کف میدان حضور داشته و با تدبیر و درایت در جهت تأمین نظم و امنیت عمومی تلاش کرده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،محمدرضا پورمحمدی در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی استان با بیان اینکه امنیت ایران مدیون آذربایجان است، گفت: دشمنان ایران و انقلاب برای هیچ منطقه‌ای مانند آذربایجان سرمایه‌گذاری نکرده‌اند اما با عنایت الهی، همراهی مردم، درایت مسئولان و نهادهای نظامی و امنیتی هیچ مشکل خاص امنیتی در استان نداریم.

وی با اشاره به نقش آذربایجان و تبریز در تاریخ ایران‌زمین گفت: هیچ‌کس به اندازه‌ی رهبر معظم انقلاب اهمیت آذربایجان را درک نکرده است و تعبیری که ایشان برای آذربایجان به عنوان سر ایران به کار برده‌اند، به خوبی نقش آذربایجان را در تحولات تاریخی کشور نشان می‌دهد.

روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، سردار حسین عبدی، فرمانده نیروی انتظامی استان نیز در این دیدار با تبریک هفته‌ی دولت و قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولتمردان، از نقش استاندار در ایجاد انسجام و همدلی میان مسئولان استان تمجید کرده و گفت: در سایه‌ی این همدلی و به‌رغم تمام ناملایمتی‌ها، شاهد کمترین مشکلات امنیتی در استان بوده‌ایم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=24981

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.