7

آنچه رئیس صداوسیما در قاراداغ ندید!

  • کد خبر : 25052
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴
آنچه رئیس صداوسیما در قاراداغ ندید!
انتظار می‌رود رییس صداوسیما کشورمان، دستور ساخت سریالی برای معرفی بزرگان و شخصیت‌های قره‌داغ که انصافا چیزی کمتر از سلمان فارسی ندارند، بدهد

تبریزمن- مهدی حافظ زاده: رئیس سازمان صدا و سیما برای بازدید از مراحل تولید سریال تاریخی سلمان فارسی به منطقه آزاد ارس آمد. ضمن قدردانی از اقدام صداوسیما در پرداختن به شخصیت‌های تاریخی کشورمان، امید است تولید سریال‌های تاریخی به ۱۰ سال یکبار موکول نشود چراکه در سایه سکوت رسانه ملی، اغلب مردم کشورمان با تاریخ و فرهنگ اقوام مختلف ناآشنا شده‌اند و این جای تامل دارد.
آنچه باعث نگارش مطلب شد سفر رئیس یکی از ثروتمندترین رسانه‌های جهان به منطقه قاراداغ است.
نمی‌دانم ایشان چقدر از قاراداغ اطلاعات دارند، ولی اگر حداقل در طول مدت زمان سفرشان از تهران به جلفا کمی به موضوع حساس شده و مطالعه می‌کردند حتما مجذوب تاریخ این دیار می‌شدند و چنانچه علاقمند به حفظ تاریخ ایران و آذربایجان باشند، دستور ساخت سریالی برای معرفی بزرگان و شخصیت‌های قره‌داغ که انصافا چیزی کمتر از سلمان فارسی ندارند، می‌داد.
شاید رنج سفر اجازه مطالعه تاریخ و فرهنگ این منطقه را به ریاست صداوسیما نداده باشد، بنابراین از مدیرکل این سازمان در آذربایجان‌شرقی انتظار است در برنامه‌های آتی و دیدارهای‌شان با ایشان و یا با نامه‌نگاری اهمیت موضوع را یادآوری نماید که در این صورت خدمتی بزرگ به کشور خواهد شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.