8
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان:

بار مراجعات کرونایی در اهر به شدت بالا است

  • کد خبر : 25049
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
بار مراجعات کرونایی در اهر به شدت بالا است
مدیر شبکه بهداشت و درمان اهر گفت: بار مراجعات کرونایی در این شهرستان شدیدا بالا بوده و بیمارستان باقرالعلوم اهر نیز در حال قفل شدن است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمد میرزاپورافزود: متاسفانه بیمارستان و کادر درمان اهر، توان و ظرفیت خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان و بستری را ندارد.

به گزارش ایسنا، وی در خصوص علت اصلی افزایش مراجعان به بیمارستان، گفت: در روزهای اخیر، نتایج تلخ ازدحام‌ها و تجمعات بی‌رویه و خطرناک مراسمات مختلف از جمله عزاداری‌ها نمایان شده است.

وی افزود: تمامی بخش‌های بیمارستان باقرالعلوم اهر و حتی بخش اورژانس برای بستری تکمیل شده و بخش دیالیز قدیم هم که روز ۱۰ شهریور جهت بستری بیماران جدید کرونایی اختصاص یافت، تا الان تقریبا کامل شده و ظرفیت خالی نداریم.

میرزاپور گفت: اکنون بیش از ۱۵۰ بیمار کرونایی در بیمارستان اهر بستری هستند و اورژانس بیمارستان همچنان میزبان افراد کرونایی جدید است که یکی پس از دیگری مراجعه می‌کنند.

وی افزود: متاسفانه نه امکانات و نه ظرفیت و تعداد نیروی انسانی ما توان خدمات‌دهی به بار سنگین مراجعان‌ را در این حد ندارد و از همشهریان خواهشمندیم ماسک زدن و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند و از تجمعات بیرون از منزل به‌غیر از موارد ضروری خودداری کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.