6

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضای تبریز

  • کد خبر : 25069
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰
بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضای تبریز
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دقایقی قبل از بیمارستان امام رضای تبریز بازدید کرد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، ، دکتر بهرام عین اللهی در این بازدید گفت: بیمارستان امام رضا(ع) امکانات خیلی خوبی وجود دارد و مجهز و دارای کادر درمانی مجرب است.

وی افزود: به مردم توصیه می‌کنیم تلاش کنند تا کرونا نگیرند چرا که عوارض بعد از کرونا نگران کننده است. در دو سه روز آینده مرگ و میر کرونا  در آذربایجان شرقی با گذر از پیک دلتا کمتر می‌شود.

وزیر بهداشت ادامه داد: مهمترین مسئله در این مقطع از زمان واکسیناسیون است. واردات واکسن از هفته آینده بیشتر می‌شود. در بازدیدی که از مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تبریز داشتیم مشخص شد که همه دستگاهها و نهادها پای کار هستند، سپاه، هلال احمر، بسیج جامعه پزشکی حماسه دیگری در مراکز واکسیناسیون همانند حماسه دفاع مقدس آفریده اند.

دکتر عین اللهی گفت: دانشجویان در مراکز واکسیناسیون در رشته‌های مختلف در صحنه حضور دارند واکسیناسیون در چند هفته آینده سرعت پیدا می‌کند و امیدواریم تا دهه فجر واکسیناسیون را تمام کنیم.

وی تصریح کرد: رسانه ملی مردم را به تزریق واکسن تشویق کند و مردم خبرهای مربوط به واکسیناسیون را از این رسانه دنبال کنند و به اخبار کذب و بی اساس در این خصوص توجه نکنند.

وزیر بهداشت در سفری یک روزه صبح امروز وارد آذربایجان شرقی شد و از مراکز واکسیناسیون در سراب و تبریز بازدید کرد.
بازدید از بیمارستان خیرساز مردانی آذر تبریز، دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان و نشست با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز از دیگر برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به آذربایجان شرقی است.

 

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25069

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.