7
وزیر بهداشت:

تلاش برای واکسیناسیون همه مردم تا دهه فجر امسال

  • کد خبر : 25075
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴
تلاش برای واکسیناسیون همه مردم تا دهه فجر امسال
ورود واکسن به کشور سرعت گرفته است و امیدواریم تا دهه فجر همه مردم در مقابل ویروس کرونا واکسینه شوند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن،دکتر عین اللهی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان افزود: مردم  در برابر تحریم‌های ظالمانه دشمنان مردانه ایستادگی کرده اند و دولتی موفق می‌شود که با این مردم مقاوم همراه باشد و امروز در مورد کرونا نیز تنها راه مبارزه با این ویروس مرگبار رعایت اصول بهداشتی و واکسیناسیون است.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای سمپاشی می‌کنند که واکسن کرونا نزنید تاکید کرد: به توصیه مقام معظم رهبری اگر دولت جمهوری اسلامی می‌گوید واکسن بزنید باید تزریق واکسن انجام شود.

دکتر عین اللهی گفت: طبق مطالعاتی که در دنیا شده واکسن در کنترل کرونا موثر است و می‌توان از بیماری کرونا پیشگیری کرد و در مورد تزریق واکسن کرونا نیز نباید صف و نارضایتی باشد چرا که ما باید به مردم احترام بگذاریم. ما باید باید منتظر مردم باشیم نه مردم منتظر ما. ما باید احساس نوکری بکنیم.

وی افزود: ما باید تا شش هفته دیگر خیلی تلاش کنیم. از مردم می‌خواهیم با حرکت مردمی به صحنه بیایند و واکسن بزنند. خیران و نهاد‌ها و استانداران هم در این مدت کار جهادی انجام دهند تا هرچه سریعتر واکسیناسیون تمام شود.

وزیر بهداشت اضافه کرد: رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی رسالت خود را انجام دهند و در برابر پخش شایعات، اخبار و تبلیغات منفی در مورد واکسن کرونا تدابیر رسانه ای لازم را بیندیشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این دیدار  گفت: کادر درمان در خط مقدم مقابله با ویروس منحوس کرونا هستند.
حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم خطاب به وزیر بهداشت گفت: شما یکی از مردان غیور آذربایجان هستید که در دولت جدید حضور دارید و ما شما را نماینده مردم آذربایجان در در دولت سیزدهم می‌دانیم.

وی اظهار کرد: از تلاش‌های مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تبریز تشکر می‌کنیم که با همه کمبود‌ها عملکرد عالی از خود نشان دادند. همراهی و مدیریت هوشمندانه مسئولان اجرایی استان و استاندار هم در این میان ستودنی است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ادامه داد: سلامت و امنیت دو موضوع خیلی مهم برای مردم هستند و مردم در زمان شیوع کرونا همراهی خوبی داشتند و به خصوص خیران در همه زمینه‌ها از جمله تهیه ماسک، مواد ضد عفونی، دستگاه اکسیژن ساز و موارد دیگر همت کردند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25075

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.