13
یادداشت/

پول، زنوزی و تراختور!

  • کد خبر : 25110
  • ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۵
پول، زنوزی و تراختور!
زنوزی می‌خواهد در حساس‌ترین موقع نشان دهد از پس هزینه‌های کلان تراختور فقط خودش بر می‌آید و بدین منظور دولت وقتی تمایلی به تیمداری ندارد باید با کمک مالی از زنوزی از این تیم حمایت مالی کند.

تبربزمن – مهدی حافظ زاده: زنوزی از یک کشور دیگر به جمشید نظمی گفت به هواداران معترض بگوید حالا که اینطور شد تراختور به هیات فوتبال تحویل داده می شود.
طبق برآورد به عمل آمده مالک باشگاه از بابت تیم داری در سال های اخیر چیزی در حدود ۴۰۰ میلیارد تومان بدهکار است و حالا کمتر کسی حاضر می شود مشتری تراختور شود.
زنوزی با بازی جدیدی که در آستانه حضور تیم محبوب آذربایجان در مرحله حذفی قهرمانی باشگاه های آسیا و شروع لیگ برتر به راه انداخته قصد دارد افکار عمومی را با زمین و زمان درگیر کند . از هیات فوتبال گرفته تا دولت حالا باید برای ساماندهی تیم محبوب آذربایجان وارد میدان شوند. همان طور که برای پیروزی و استقلال تهران خرج می کنند این بار وزارت ورزش و جوانان باید در شأن تراختور برایش مالک و پول خرج کن پیدا کند.
طبق شنیده‌ها بازی جدید زنوزی با تراختور برای گرفتن وام‌های کلان و بخشودگی بدهی‌هایش به بانک‌های متعدد است.
او می‌خواهد در حساس‌ترین موقع نشان دهد از پس هزینه‌های کلان تراختور فقط خودش بر می‌آید و بدین منظور دولت وقتی تمایلی به تیمداری ندارد باید با کمک مالی از زنوزی در پروژه مالک شدن این تیم حمایت مالی کند.
حال دولت تازه به شروع کار کرده رئیسی می‌ماند و یک آقای زنوزی که روزگاری لقب آتا گرفته بود!
دولت یا باید مالک تراختور شود یا اینکه با دادن پول از زنوزی حمایت کرده و منت او را هم‌ بکشد تا بازهم برای ترک‌های ایران تیمداری کند.
آنچه در این بین فدا می‌شود احساسات پاک هواداران است که سال‌های قبل با تیمی که قرار بود کهکشانی شود سودای قهرمانی داشتند و الان نگران سقوط تیم‌شان به رده‌های پائین هستند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25110

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.