6
سخنگوی ناجا:

زائران اربعین از مراجعه به مرزها خودداری کنند

  • کد خبر : 25211
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۲
زائران اربعین از مراجعه به مرزها خودداری کنند
سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه مرزهای زمینی چهارگانه با عراق مسدود است، گفت: زائران از مراجعه به مرزها خودداری و اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار مهدی حاجیان اظهارکرد: با توجه به محدودیت های کرونایی و حفظ سلامت هموطنان عزیز مرزهای چهارگانه زمینی با کشورعراق برای خروج عاشقان حسینی در ایام اربعین بسته است و هیچ گونه خدمات گذرنامه ای در این رابطه ارائه نمی شود.

سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه بر اساس اعلام ستاد مرکزی اربعین، دولت عراق با اعزام هوایی حداکثر ۳۰هزار زائر برای حضور در مراسم اربعین حسینی موافقت کرده است که البته این افراد باید ۷۲ساعت قبل از سفر تست pcr مبنی بر سلامت داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا با اشاره به اینکه اعزام زائران از این طریق نیز تابع شرایط خاص ابلاغی مراجع ذیصلاح خواهد بود، تصریح کرد: زائرانی که دو دز واکسن کرونا را تزریق کرده اند، می توانند پیش ثبت‌نام خود را در سامانه سماح انجام دهند هرچند این موضوع دلیلی برای عزیمت قطعی محسوب نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با تاکید بر اینکه شهروندان اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنند، گفت: با توجه به مسدود بودن مرزهای زمینی جمهوری اسلامی و عراق فعلا تردد زائران و عاشقان حسینی به آن کشور ممنوع است و هموطنان از مراجعه به مرزهای چهارگانه زمینی دو کشور جدا خودداری و اخبار موثق را از رسانه های رسمی دنبال کنند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.