4
فرمانده سپاه عاشورا؛

نیازمندان واقعی برای کمک و حمایت شناسایی شوند/ سپاه ناحیه امامت در طرح کمک مؤمنانه فعال و موفق عمل کرده است

  • کد خبر : 25121
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
نیازمندان واقعی برای کمک و حمایت شناسایی شوند/ سپاه ناحیه امامت در طرح کمک مؤمنانه فعال و موفق عمل کرده است
فرمانده سپاه عاشورا گفت: شناسایی و کمک به نیازمندان واقعی در طرح کمک مؤمنانه، یک امر ضروری است که می تواند موفقیت این طرح را دو چندان کند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سردار عابدین خرم در حاشیه پانزدهمین مرحله کمک های مؤمنانه سپاه ناحیه امامت تبریز اظهار داشت: برخی از افراد و خانواده هایی که تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند و شغل و درآمد خود را در زمان کرونا از دست داده اند ، جزء نیازمندان واقعی هستند که حتما باید در اولویت کمک قرار بگیرند.
وی با بیان اینکه مواسات و کمک به نیازمندان، منش و روش پیامبر گرامی اسلام و ائمه اطهار بود، گفت: باید در حد و توان خود، این سیره و سنت حسنه را که اجری معنوی دارد را دنبال کنیم.
فرمانده سپاه عاشورای استان در ادامه افزود: سپاه ناحیه امامت تبریز، در بحث کمک‌های مؤمنانه، بسیار فعال و موفق عمل کرده است و امیدواریم تا ریشه کنی کامل این ویروس منحوس، همین رویه را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه سپاه تا ریشه کنی کامل این ویروس، همچنان فعالیت‌ها و اقدامات خود را با شدت بیشتر دنبال می‌کند گفت: سپاه همه وظایف محوله خود به خصوص وظایف محوله در طرح شهید قاسم سلیمانی و همچنین طرح کمک مؤمنانه را با جدیت دنبال می‌کند.

▪️توزیع بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی در دهه‌های کرامت، امامت و محرم

فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز هم در ادامه این مراسم با بیان اینکه خداوند متعال اجر و پاداش عظیم اخروی برای انفاق وعده داده است گفت: در قرآن کریم و احادیث معتبر، در رابطه با انفاق و بخشش، تأکیدات زیادی شده است که جدای از اجر معنوی، در زندگی دنیوی هم می‌تواند تأثیرات زیادی داشته باشد.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل افزود: اینکه در این شرایط حساس اقتصادی، یک عده از مردم از سرمایه شخصی خود به نیازمندان کمک بکنند، این عمل به عنوان مواسات و ایثار، حتی بالاتر از انفاق قرار دارد و مسلما اجری بی‌نهایت هم در انتظار چنین افرادی قرار دارد.
وی در ادامه با بیان گزارشی از طرح کمک‌های مؤمنانه در ماه‌های اخیر گفت: با تلاش خیرین، مردم، نیروهای بسیجی و سپاه ناحیه امامت، در سه مرحله دهه کرامت، دهه امامت و ولایت و دهه محرم، بیش از ۱۲ هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع شده است.
سرهنگ پاسدار پوراسماعیل افزود: علاوه بر این بسته‌های معیشتی، پخت و توزیع بیش ۸۵ هزار پرس غذای گرم، تهیه و اهدای ۱۳ سرویس جهیزیه به زوج‌های نیازمند، ذبح بیش از ۴۰۰ رأس گوسفند و توزیع گوشت آن بین نیازمندان، در طول این سه دهه انجام شده است.
وی گفت: در این مرحله از رزمایش کمک مومنانه بیش از هزار بسته در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و به منظور کمک به بیماران کرونایی نیازمند توسط گروه‌های جهادی و پایگاه‌های همیاران سلامت توزیع خواهد شد.
فرمانده سپاه ناحیه امامت تبریز ادامه داد: همانطور که فرمانده سپاه عاشورای استان تأکید کردند، این طرح و جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع بین نیازمندان واقعی، تا ریشه‌کنی کامل ویروس کرونا ادامه خواهد داشت.
وی گفت: با همکاری بین نیروهای بسیج، پایگاه‌های مقاومت، هیئت امنای مساجد و معتمدین محلی، از همان مراحل اول طرح کمک‌های مؤمنانه، نیازمندان واقعی و اصلی را شناسایی کرده‌ایم تا این کمک ها در مسیر درست توزیع شود و بتواند باری از دوش خانواده‌های آسیب‌پذیر بردارد.

 

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25121

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.