7

جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی؛ دستگاه برتر جشنواره شهیدرجایی در ارائه خدمات برتر

  • کد خبر : 25244
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱
جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی؛ دستگاه برتر جشنواره شهیدرجایی در ارائه خدمات برتر
آئین اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره شهید رجایی آذربایجان شرقی با ارزیابی عملکرد دستگاه های دولتی در سال ۹۹ در سالن اجتماعات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن در این مراسم از مهندس اکبر فتحی؛ رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی به عنوان دستگاه اداری برتر در ارائه “خدمات برتر” سال ۱۳۹۹، با اهدای تندیس و لوح توسط دکتر پورمحمدی استاندار آذربایجان شرقی و دکتر بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تجلیل شد.
در لوح تقدیر توشیح شده استاندار آذربایجان‌شرقی خطاب به رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌شرقی آمده است: نظام اداری کشور بستر هدایت و تنظیم سایر نظام های فرایند توسعه بوده و از نقش خطیر و برجسته ای برخوردار است به طوری که هر گونه پیشرفت و توسعه جامعه منوط به عملکرد سالم، کارآمد و سازگار این نظام است. سنجش میزان پویایی و بالندگی نظام اداری به منظور بهبود مستمر آن هر ساله با اتکا به ارزیابی عملکرد دستگاههای اجرایی، مبتنی بر شاخص های عمومی و شاخص های اختصاصی دستگاهی در بستر جشنواره شهید رجایی صورت می گیرد.
لازم می‌دانم از همت، تلاش خالصانه و اقدامات اثربخش جنابعالی و مجموعه همکاران آن اداره کل که موجب گردیده از سوی ستاد بیست و چهارمین جشنواره شهیدرجایی استان به عنوان دستگاه اداری خدمات برتر سال ۱۳۹۹ انتخاب شوید، تشکر و قدردانی نمایم و از درگاه خداوند منان، توفیق خدمت روزافزون، بهروزی و سلامت آرزومندم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25244

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.