2
عضو شورای اسلامی شهر تبریز در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ارایه طرح انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری/ هیچ توقعی از شهردار نداشته و نخواهم داشت/ رنجبر، توان کار کشیدن از مدیران‌چموش را دارد

  • کد خبر : 25290
  • ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳
ارایه طرح انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری/ هیچ توقعی از شهردار نداشته و نخواهم داشت/ رنجبر، توان کار کشیدن از مدیران‌چموش را دارد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز از ارایه طرح انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری با هدف ساماندهی وضعیت فعلی و ایجاد زمینه لازم برای جذب نیرو از طریق آزمون در سال‌های آتی خبر داد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، روح‌الله رشیدی عصر دیروز در نخستین نشست خبری خود با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: در پروسه انتخاب سرپرست و شهردار تبریز، رای خود را با مردم در جریان گذاشتم. هرچند به سرپرستی آقای سلیمانی رای نداده بودم اما در راستای پیشبرد امورات شهرداری، بیشترین ارتباط و تعامل را با وی داشتم.
وی افزود: اینکه شهردار منتخب تبریز گزینه ما بوده به این معنا نیست که آدم ما و مال ماست. چنین نگاهی را غیراخلاقی و غیرمنطقی می‌دانم. بدون شک، وجود همین نگاه‌ها بر فضای شورای شهر تاثیر گذاشته و سبب برخی موضعگیری‌ها می‌شود.
وی با بیان اینکه هیچ تعارفی با شهردار منتخب ندارم و از ایشان هیچ توقعی جز عمل به وظایف قانونی خود نداشته و نخواهم داشت، گفت: اگر لازم باشد آقای رنجبر بلندترین صدا و نقد و فریاد را از من خواهند شنید.
این عضو شورای شهر تبریز، حاشیه‌نشینی، حمل و نقل عمومی، فرهنگ و میراث فرهنگی را اولویت‌های خود دانست و خاطرنشان کرد: ساماندهی نیروی انسانی دیگر اولویت من است چرا که معتقدم نیروی انسانی موتور محرکه هر سازمان است و باید با ظرفیت حداکثری در خدمت ماموریت‌های سازمان باشد، وگرنه سازمانی که نیروی انسانی آن از صبح تا شب در تنش و اصطکاک باشد از عهده رفع مشکلات و معضلات شهری برنخواهد آمد.
وی با تاکید بر ضرورت شفاف‌سازی وضعیت نیروی انسانی شهرداری تبریز، افزود: تا امروز حساسیت چندانی به این موضوع وجود نداشته است و برخی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر، با هدف تامین منافع آتی خود، دست به کادرسازی در داخل سازمان زده‌اند. ما طرح انسداد موقت ورود نیرو به شهرداری را تقدیم هیات رییسه شورای شهر می‌کنیم تا بعد از ساماندهی وضعیت فعلی، زمینه را برای جذب نیرو از طریق آزمون فراهم سازیم.
رشیدی در بخش دیگری از سخنانش، تغییر مدیران را حق شهردار منتخب تبریز دانست و گفت: رنجبر به بدنه شهرداری اعتماد دارد. وی را اهل قلع و قمع نمی‌دانم. ایشان مدیری قدرتمند است که به اعتقاد من، حتی توانایی کار کشیدن از مدیران چموش را هم داراست.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.