5

امام جمعه شهرستان کلیبر معرفی شد

  • کد خبر : 25371
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷
امام جمعه شهرستان کلیبر معرفی شد
در مراسمی با حضور نماینده‌ی ولی فقیه در آذربایجان شرقی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، حجت الاسلام رشادی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کلیبر معرفی شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم، امام جمعه تبریز در این مراسم مطالبه‌گری و مردمی بودن را از خصوصیات بارز امامان جمعه شمرد و اظهار کرد: تریبون نماز جمعه باید در خدمت مطالبات مردم باشد تا ائمه جمعه از این ظرفیت به نفع مطالبات به حق مردم استفاده نمایند.

وی افزود: مطالبه گری امام جمعه باید با رعایت اخلاق اسلامی، رفتار حکیمانه و انصاف باشد تا از این طریق بتواند درخواست های مردم را به گوش مسئولان برساند.

وی ائمه جمعه شهرستان را پدر معنوی شهرستان شمرد و گفت: باید از این طریق تمام جریانات سیاسی داخل نظام از حمایت امام جمعه برخوردار باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم بر تقویت شور انقلابی بین جوانان تاکید کرد و ادامه داد: فرمانده قرارگاه فرهنگی باید جریان ساز باشد و جوانان انقلابی و بسیجی باید در به ثمر نشستن این جریان‌ها یاور امام جمعه باشند.

وی گفت: امام جمعه نقش موثری و مهمی در تقویت شور انقلابی و تبیین راه و روش امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب و احاطه‌ی آنها بر تمام جناح‌های داخل نظام را دارد.

گفتنی است که در ادامه‌ی این مراسم ضمن معرفی حجت الاسلام رشادی به عنوان امام جمعه جدید شهرستان کلیبر، از تلاش های چند ساله‌ی حجت‌الإسلام محمدرضا متقی‌فر، امام جمعه‌ی سابق این شهرستان تجلیل شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.