6
استاندار:

روند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است/ کاهش نرخ بیکاری استان به ۷٫۳ درصد

  • کد خبر : 25374
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۷
روند توسعه صنعتی آذربایجان شرقی متوقف نشده است/ کاهش نرخ بیکاری استان به ۷٫۳ درصد
استاندار آذربایجان شرقی گفت: با وجود تمام تنگناها و مشکلاتی مانند تحریم‌ها و کرونا، شاخص‌های اقتصادی و تولیدی استان رو به رشد بوده و روند توسعه صنعتی استان متوقف نشده که این موفقیت در سایه همراهی بخش خصوصی و تلاش‌های مسئولان بخش‌های مرتبط به دست آمده است.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محمدرضا پورمحمدی در دیدار معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با وی، با اشاره به فرازوفرودهای به‌وجودآمده در سازمان صمت استان در ماه‌های اخیر، گفت: متأسفانه در سال مانع‌زدایی برای بخش تولید، شرایطی پیش آمد و مشکلاتی ایجاد شد که موجب گلایه صنعت‌گران و تولیدکنندگان استان شد.

وی خاطرنشان کرد: با وجود این مشکلات، مدیران و کارکنان سازمان صمت با تلاش جهادی و همراهی بخش خصوصی، اجازه ندادند روند فعالیت‌های این بخش متوقف شود که نتیجه این تلاش‌ها، کاهش نرخ بیکاری استان به ۷٫۳ درصد بوده است.

پورمحمدی با اشاره به این‌که آذربایجان شرقی از نظر ایجاد و توسعه واحدهای تولیدی جزو استان‌های برتر کشور است، افزود: بخش خصوصی ما در دوران کرونا عملکرد چشمگیری داشت و علاوه بر اینکه هیچ واحد تولیدی تعطیل و هیچ نیروی کاری تعدیل نشد، واحدهای تولیدی ما توانستند نیاز استان به محصولات مربوط به کرونا را هم تأمین کنند.

وی همچنین با اشاره به انتصاب «غلامعلی راستی» به عنوان سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی، گفت: ایشان از مدیران باتجربه این بخش هستند که تعامل و هماهنگی خوبی با بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط دارند و امیدواریم با حضور ایشان فعالیت‌های این بخش با قدرت بیشتر ادامه یابد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25374

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.