4

۱۲ واحد صنفی متخلف در زمینه‌ی کرونا در مراغه پلمب شد

  • کد خبر : 25368
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹
۱۲ واحد صنفی متخلف در زمینه‌ی کرونا در مراغه پلمب شد
فرمانده انتظامی مراغه به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف با هدف پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت شهروندان اشاره کرد و گفت: طرح طی دو هفته اخیر ۱۲ واحد صنفی متخلف در سطح این شهرستان پلمب شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، سرهنگ توحید فارسی اظهار کرد: این واحدهای صنفی به علّت نداشتن پروانه‌ی کسب و رعایت نکردن مقررات اعلامی از سوی ستاد مقابله با کرونا، پس از هماهنگی با مقام قضائی پلمب و علاوه بر آنها به تعداد دیگری از مغازه‌داران نیز تذکر داده شد.

به گفته وی، ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری و همراهی ستاد مقابله با کرونای شهرستان به صورت روزانه از واحدهای صنفی بازدید می‌کنند و صاحبان این واحدها برای جلوگیری از برخورد قضایی، باید با جدیت به توصیه‌ها عمل کنند.

به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ فارسی با بیان اینکه تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس با توجه به شیوع بیماری کرونا در این ایام در دستور کار پلیس قرار دارد، از شهروندان درخواست  کرد که در صورت مشاهده‌ی هرگونه تخلف صنفی، به ویژه موضوعاتی مانند رعایت نشدن مسائل بهداشتی یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25368

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.