4
با حضور معاون وزیر صنعت معدن و تجارت؛

سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد

  • کد خبر : 25398
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد
طی حکمی از سوی وزیر صمت و با حضور معاون توسعه منابع و مدیریت این وزارتخانه، غلامعلی راستی به عنوان‌ سرپرست سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان شرقی معرفی شد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم معارفه سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با اشاره به رشد بودجه سالجاری وزارت صمت، اظهار کرد: نسبت به سال گذشته ۱۱۲ درصد رشد داریم که در میزان رشد، چهارمین رتبه را در بین دستگاه های اجرایی کسب کرده ایم.

سیدرضا علیخانی با اشاره به گام های مثبت این وزارتخانه در مسیر چابک سازی ساختارها و فرایندها، گفت: با عنایت به تاکیدات مقام عالی وزارت نسبت به اصلاح ساختار و فرآیندها در راستای چابک سازی مجموعه، این رویکرد در دستور کار وزارت صمت قرار دارد و به زودی نهایی شده و برای اجرا ابلاغ می‌شود.

وی ادامه داد: تلاش می کنیم مطالبات استان‌ها را نیز در خصوص خدمات پرسنلی و مسایل رفاهی جامه عمل بپوشانیم.

«غلامعلی راستی»، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی نیز در پایان این نشست، با اشاره به این‌که وزارت صمت متشکل از ۵ وزارتخانه سابق است، افزود: در این حوزه باید اولویت‌های ویژه را به صورت جدی پیگیری کنیم تا حوزه صنایع، معادن و بازرگانی کشور با سرعت بیشتری رشد و توسعه یافته و دچار چالش نشود.

وی موضوع تنظیم‌ بازار را مهم‌ترین اولویت در این سازمان کل عنوان کرد و افزود: نظارت بر بازار، توسعه صادرات استان و افزایش چشمگیر صادرات نسبت به سال‌های قبل، رفع موانع تولید و فعال سازی واحدهای صنعتی و معدنی راکد و نیمه راکد مورد تاکید وزیر صمت است.

وی با بیان اینکه این استان رتبه اول ذخایر معدنی را با ۸.۲ میلیارد تن ذخایر داراست، اضافه کرد: ۷۰۰ واحد معدنی در استان داریم که پروژه نفلین سینیت از مهمترین آنهاست که قراردادش نهایی شده و با ذخیره ۵.۲ میلیارد تنی می تواند صنایع پایین دستی را هم فعال کند.

 

به نقل از روابط عمومی سازمان صمت آذربایجان شرقی؛ در پایان این نشست، حکم سرپرستی غلامعلی راستی با امضای وزیر صنعت، معدن و تجارت اهدا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25398

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.