15
در 5 ماهه نخست سال 1400؛

ساماندهی ۱۰۰۱متکدی در تبریز

  • کد خبر : 25487
  • ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
ساماندهی ۱۰۰۱متکدی در تبریز
در 5 ماهه نخست امسال 1001 متکدی توسط مرکز امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز از خیابان های شهر تبریز جمع آوری شده که40 نفر آنها از اتباع بیگانه و پاکستانی بودند.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، مسئول امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با اشاره به طرح جدید این موسسه برای ساماندهی متکدیان گفت: بدلیل محدودیت‌های شرایط کرونایی کشور و دستورالعمل‌های آن، اختلالاتی در ساماندهی متکدیان به وجود آمده بود که با تدابیر جدید مسئولین موسسه، از اول مهر اقدامات هماهنگ و ویژه ای را شروع خواهیم کرد.
حمید اصمعی افزود: با توجه به درخواست همشهریان و مصوبه جدید هیات مدیره موسسه، از اول مهرماه طرح ویژه پیشگیری و ساماندهی متکدیان با هماهنگی و همکاری دادستان محترم، فرماندهی محترم نیروی انتظامی، اورژانس اجتماعی و ماده ۱۶ در سطح شهر تبریز اجرایی می‌شود که طی آن علاوه بر افزایش ون‌های ساماندهی متکدیان، از گشت‌های نامحسوس نیز استفاده خواهد شد.
اصمعی گفت: همچنین با توجه به راه‌اندازی دفتر وادی‌رحمت موسسه، ماموران بخش پیشگیری و ساماندهی متکدیان مستقر در این دفتر با همکاری حراست وادی‌رحمت نسبت به ساماندهی متکدیان حرفه‌ای در وادی‌رحمت نیز اقدام خواهند کرد.
وی با اشاره به ساماندهی ۱۰۰۱ متکدی در ۵ ماهه نخست امسال گفت: از این تعداد ۵۴۹ نفر مرد و۴۵۲ نفر زن بودند. همچنین ۵۷۵ مورد از این افراد بومی و بقیه غیربومی بودند که ۴۰ نفر از آنها از اتباع پاکستانی بودند.
اصمعی افزود: از این تعداد ۱۰۰ نفر به بخش پذیرش موسسه، ۶۲ نفر به بخش کاریابی، ۳۶ نفر کودک کار به بهزیستی، ۴ مورد به ماده ۱۶ معرفی شده و صدها نفر نیز با بسته‌غذایی مورد حمایت قرار گرفته‌اند.
مسئول امور پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز با تاکید بر اینکه؛ «با حمایت مردم فهیم، تبریز شهر بدون گدا خواهد ماند» متذکر شد: از عموم همشهریان درخواست می‌کنیم از دادن پول به گدایان خودداری فرموده و فقط با تماس با تلفن‌های بخش پیشگیری و ساماندهی متکدیان موسسه خیریه حمایت از مستمندان تبریز، ما را در این کار خطیر یاری فرمایند.
اصمعی یادآور شد: شماره تلفن های ۳۲۳۳۰۸۰۸ و ۳۲۳۴۳۴۳۴ آماده دریافت گزارشات شهروندان محترم می‌باشد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25487

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.