4

کارخانه نوآوری دانشگاه تبریز در ارس ایجاد می‌شود

  • کد خبر : 25529
  • ۲۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳
کارخانه نوآوری دانشگاه تبریز در ارس ایجاد می‌شود
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس با اشاره به امضای تفاهم نامه برای ساخت کارخانه نوآوری دانشگاه تبریز در ارس گفت: احداث این کارخانه با مشارکت سازمان منطقه آزاد ارس و دانشگاه تبریز انجام می شود.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، محسن نریمان همکاری این سازمان با دانشگاه تبریز را در گشایش افق های جدید توسعه‌ی اقتصادی منطقه کشور و استان تاثیرگذار عنوان کرده و گفت: این تفاهمنامه با عنایت به پتانسیل های صنعتی متعدد در ارس، وجود دانشگاه تبریز و در راستای دستیابی به پیشرفت های چشمگیر و هم افزایی ظرفیت های مشترک در تمامی سطوح این تفاهمنامه بین سازمان منطقه آزاد ارس و دانشگاه تبریز منعقد شد.
نریمان افزود: ایجاد بستر فعالیت شرکت های دانش بنیان بین المللی در ارس، تقویت جایگاه ارس بعنوان اولین منطقه آزاد دارای کارخانه نوآوری، حمایت از تولید محصولات با تکنولوژی و ارزآوری بالا و صادرات آن، کاهش هزینه های تولید، ایجاد نمایشگاه دائمی از محصولات تولیدی، تقویت جایگاه پردیس ارس دانشگاه تبریز و افزایش کمی و کیفی پذیرش دانشجو از کشور‌های منطقه و جهان، برنامه ریزی جهت استقرار شتاب دهنده ها در کارخانه نوآوری جهت حمایت از واحدهای فناور مستقر از مهم ترین اهداف انعقاد این تفاهمنامه می باشد.
وی در ادامه یادآور شد: بر اساس این تفاهمنامه مقرر شد کارگروه مشترکی متشکل از پردیس دانشگاه تبریز، مدیر مرکز رشد و نوآوری دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری، مدیر حقوقی و مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری سازمان منطقه آزاد ارس جهت عملیاتی نمودن تفاهمنامه اقدام نمایند.
گفتنی است این تفاهمنامه با حضور محسن نریمان، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس و میررضا مجیدی رئیس دانشگاه تبریز امضا شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.