2

انتقال فرهنگ ایثار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس

  • کد خبر : 25694
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
انتقال فرهنگ ایثار و رعایت پروتکل‌های بهداشتی دو اولویت برنامه‌های هفته دفاع مقدس
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی گفت: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید و جوان یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس است.

به گزارش آزانس خبری تبریزمن، سردار اصغر عباسقلی‌زاده در نشست خبری خود به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، با اعلام مطاب فوق اظهار داشت: هفته دفاع مقدس با اجرای ۴۱ برنامه مصوب ستاد استانی در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و هنری در کلانشهر تبریز و تمامی شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی گرامی داشته می‌شود.
وی با بیان اینکه نخستین برنامه این هفته روز ۳۰ شهریور ماه در محل مصلای اعظم امام خمینی(ره) با حضور یکهزار و ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان، رزمندگان و فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس استان برگزار می‌شود، افزوو: سخنران این مراسم به صورت همزمان در سراسر کشور رییس جمهوری اسلامی ایران است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با تاکید بر رعایت دقیق تمام قواعد و مقررات مربوط به پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم، گفت: در برنامه فوق تنها یک هشتم ظرفیت مصلی پر می‌شود.
وی رژه موتوری، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا در آرامستان وادی رحمت تبریز را از دیگر برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در آذربایجان‌شرقی اعلام کرد و خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس در محل پارک ائل‌گلی تبریز از دیگر برنامه‌های مصوب هفته دفاع مقدس در استان است.
سردار عباسقلی‌زاده، اضافه کرد: این نمایشگاه بدلیل وضعیت کرونایی حاکم بر کشور و تبریز، به صورت نمایش ادوات، تجهیزات و تسلیحات نظامی و دفاعی نیروهای مسلح مستقر در تبریز به مدت یک هفته برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی و هنری، جشنواره فعالان فضای مجازی در حوزه دفاع مقدس، توزیع کتب منتشر شده از سوی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی در میان دانش‌آموزان و اجرای چندین برنامه ویژه کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید و جوان را یکی از اولویت‌ها و اهداف اصلی برنامه‌های مربوط به هفته دفاع مقدس برشمرد و گفت: در این مسیر رسانه‌های گروهی و خبرگزاری‌ها نقش بسیار برجسته و بی‌بدیلی می‌توانند ایفا کنند.
عباسقلیزاده در خاتمه سخنانش با تاکید بر اینکه جمهوری اسلامی دوران اوج اقتدار و ثبات خود را طی می‌کند، گفت: به برکت هدایت‌های فرماندهی کل قوا و آمادگی‌های رزمی و دفاعی نیروهای مسلح، روز به روز بر اقتدار دفاعی نظام افزوده می‌شود.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25694

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.