9

انتقاد رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از رکود در اجرای شهرک خودرو

  • کد خبر : 25788
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸
انتقاد رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی از رکود در اجرای شهرک خودرو
رییس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی با اشاره به وعده‌هایی که در خصوص تامین زیرساخت‌های شهرک خودروی تبریز داده شده بود، گفت: با توجه به عملی نشدن این وعده ها تا کنون، باید در ایجاد آن‌ها تسریع شود.

به گزارش آژانس خبری تبریز من، موسی خلیل الهی، روز سه‌ شنبه در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم آذربایجان شرقی افزود: نمایشگاه های خودرو و اصناف همگن از مشاغلی است که بر روی امنیت روانی مردم تاثیرگذار بوده و این موضوع از مشکلات شهر تبریز است.

وی اظهار داشت: هدف از ایجاد شهرک خودرو، انتقال هرچه سریع تر مشاغل مرتبط با آن به این شهرک بود، اما با وجود پیگیری های چند سال اخیر این کار محقق نشده است.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دخالت افراد غیرمرتبط در معاملات شهرک خودرو و ایجاد قیمت‌های کاذب موجب شده تا افراد مرتبط نتوانند اقدام به خرید ملک در این شهرک کنند.

خلیل الهی، با تاکید بر اینکه تنها افراد مرتبط با صنعت خودرو مجاز به حضور در شهرک خودرو تبریز هستند، ادامه داد: انجام معاملات توسط افراد غیرمرتبط در این شهرک ممنوع است.

خبر ایجاد نخستین شهرک تخصصی خودروی ایران در تبریز، اواسط اسفند ماه ۱۳۹۷ از سوی جواد رحمتیف معاون امور هماهنگی عمرانی استاندار آذربایجان شرقی اعلام شد.

تاکید بر لزوم نسریع در اجرای طرح «نماد» 

وی همچنین با اشاره به اجرای طرح «نماد» یادآوری کرد: بر اساس این طرح تکالیفی برای سازمان های مختلف مشخص شده که باید بر اساس آن به وظایف خود عمل کنند در غیر این صورت بر اساس قانون پیگیری خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: «نماد» طرح خوب و ارزشمندی بوده که از سوی آموزش و پرورش ارائه و اطلاعات خوبی در خصوص دانش آموزان جمع آوری شده است.

خلیل الهی، با بیان اینکه در این طرح تقسیم بندی های خوبی در خصوص آسیب ها در حوزه دانش آموزان شده است، افزود: هدف از اجرای طرح «نماد» صرف جمع آوری اطلاعات نبوده بلکه باید راهکارهای مناسب بر اساس اطلاعات جمع آوری شده ارایه شود.

وی با بیان اینکه متاسفانه سندی به این عظمت عملا بر روی کاغذ باقی مانده است، اظهار داشت: کودکان امروز، کسانی هستند که آینده این کشور را می سازند و باید نسبت به تعلیم، تربیت و رفع آسیب های احتمالی پیش روی آنان راهکارهای مناسبی ارائه شود.

خلیل الهی، ادامه داد: هیچ بهانه ای در انجام تکالیف محوله به سازمان ها در اجرای این طرح قابل قبول نیست و در اجرای قانون با هیچ کسی تعارف نداریم.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25788

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.