6
مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان شرقی؛

پروازهای ویژه ایام اربعین فرودگاه تبریز از فردا آغاز می‌شود

  • کد خبر : 25770
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷
پروازهای ویژه ایام اربعین فرودگاه تبریز از فردا آغاز می‌شود
مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان شرقی گفت: پروازهای ویژه ایام اربعین فرودگاه تبریز از ۳۱ شهریور آغاز می شود و تا ۱۱ مهر ادامه می‌یابد.

به گزارش آژانس خبری تبریزمن، رامین آذری، مدیرکل فرودگاه‌ های آذربایجان شرقی روز سه شنبه در گفت و گویی افزود: پروازهای این فرودگاه به صورت روزانه در مسیر تبریز – نجف – تبریز توسط شرکت هواپیمایی آتا انجام خواهد شد.
وی اظهار داشت: پروازها طبق برنامه اعلام شده به ترتیب در ساعت ۶ صبح و ۱۵ و ۲۰ دقیقه از فرودگاه تبریز به سمت نجف و ساعت ۱۴ و ۲۰ دقیقه و ۲۳ و ۴۰ دقیقه همان روز از نجف به فرودگاه تبریز انجام می شود.
آذری، ادامه داد: امسال فرودگاه تبریز در کنار فرودگاه‌های امام خمینی(ره)، مشهد، اصفهان، شیراز و اهواز، پذیرای زائران اربعین حسینی خواهد بود.
فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در شمالغرب شهرستان تبریز و در سال ۱۳۲۹ با ماموریت ارائه خدمات فرودگاهی، ناوبری و هوانوردی جهت پذیرش پروازهای داخلی و  بین المللی به منظور حمل و نقل مسافر و بار طراحی و احداث شده است و بصورت open sky و ۲۴ ساعته عملیاتی بوده و به دلیل واقع شدن در مرز و کریدورهای  هوایی بین المللی در ارائه خدمات ناوبری، رادار و هوانوردی به پروازهای داخلی و بین المللی به خصوص پروازهای عبوری بین المللی (over fly) بیشتر از مبداء و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به مقصد کشورهای آسیایی جنوب شرقی و آسیای میانه و بالعکس انجام می شود.
پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه به صورت میانگین ۴۵ پرواز داخلی و ۶ پرواز خارجی در این فرودگاه انجام می شد.

لینک کوتاه : http://tabrizeman.ir/?p=25770

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.